Lommemannen...
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Lommemannen...
Hva synes folket om karen?
Tvangskastrert, livstidsfengslet og fratatt alt han har er vel det han fortjener...
http://www.bilforumet.no/carspotting/16 ... ergen.html
http://www.ericandersen.no/
Tvangskastrert, livstidsfengslet og fratatt alt han har er vel det han fortjener...
http://www.bilforumet.no/carspotting/16 ... ergen.html
http://www.ericandersen.no/
Last edited by Petterjacobsen on 11 Jan 2008 14:29, edited 1 time in total.
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Re: Lommemannen...
Alle tre høres passende ut. Noe sier meg at fengselsoppholdet hans neppe kommer til å bli morsomt..
Fin link forresten, liker den bilen
Edit: Damn, så ikke nederst i linken!
Fin link forresten, liker den bilen

Edit: Damn, så ikke nederst i linken!
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
La ham sone på fellesavdeling...........
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
- Asfaltkongen
Edit: så ikke linken i første innlegget...
Nå har politiet fem sikre DNA-treff på denne fyren, kan umulig være en tilfeldig. Heng ham opp ned i tjære og fjær...
Nå har politiet fem sikre DNA-treff på denne fyren, kan umulig være en tilfeldig. Heng ham opp ned i tjære og fjær...
FZR 1000 - 1993 - 130BHP - 107NM
Kjære Gud, la veien være tørr og la svingene komme.
Kjære Gud, la veien være tørr og la svingene komme.
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
Om det så er han eller noen andre som er lommemannen, så bør han straffes HARDT!! (Kan godt ta på meg å skyten.. trenger litt trening i skyting.. dårlig til å sikte :- )
-
- MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic
Et råtips fra min side, han ender opp med en straff på 8-10 år ubetinget, hvilket betyr at han er i 'sirkulasjon' igjen etter ca 6 år, om han ikke får forvaringsdom da.
-
- MC: x: 98' Kawasaki Ninja ZX6R, 97´Kawasaki ZX9R, 98´Honda VTR1000, 85´Suzuki GSX750ES "bobber", 08´Kawasaki Z1000 & 09´Honda CB1000R
mente du råtipp eller råtips) hvis det var den siste, så må du forklare littBanditbiker wrote:Et råtips fra min side, han ender opp med en straff på 8-10 år ubetinget, hvilket betyr at han er i 'sirkulasjon' igjen etter ca 6 år, om han ikke får forvaringsdom da.

-
Som jeg skrev, et rått tips
-
Jeg syns at folk skal ta det litt med ro.
Han er ikke skyldig før han er dømt, eller hva? Og drive og henge ut folk, legge ut navn og adresse på en fyr som Media sier at er lommemannen, er litt for drøyt. Han ble tatt 5.40 idag tidlig, etterhvert kom rettsteknikkere og ransaket huset.
Etter det VG sier så fant de sikre DNA bevis, men å sjekke slik DNA tar litt tid, kan tenke meg iallefall noen timer.
Halv 2 skriver avisene at politiet har sikret seg bevis, når i huleste har polititet vært så raske noen gang før? At det bare tar noen timer og arrestere, ranskake, finne DNA, og så sjekke DNA opp mot bergenseren, det skjønner ikke jeg. Så jeg synes at det og legge ut navn og adresse, er litt drøyt.
Jeg heier ikke på lommemannen eller no, men jeg syns Petterjacobsen tar litt for mye i, tenk vis han er uskyldig!
Han er ikke skyldig før han er dømt, eller hva? Og drive og henge ut folk, legge ut navn og adresse på en fyr som Media sier at er lommemannen, er litt for drøyt. Han ble tatt 5.40 idag tidlig, etterhvert kom rettsteknikkere og ransaket huset.
Etter det VG sier så fant de sikre DNA bevis, men å sjekke slik DNA tar litt tid, kan tenke meg iallefall noen timer.
Halv 2 skriver avisene at politiet har sikret seg bevis, når i huleste har polititet vært så raske noen gang før? At det bare tar noen timer og arrestere, ranskake, finne DNA, og så sjekke DNA opp mot bergenseren, det skjønner ikke jeg. Så jeg synes at det og legge ut navn og adresse, er litt drøyt.
Jeg heier ikke på lommemannen eller no, men jeg syns Petterjacobsen tar litt for mye i, tenk vis han er uskyldig!
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Er 30år raskt?Asker_Alex wrote:når i huleste har polititet vært så raske noen gang før?
- Petterjacobsen
- MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Har jo ransaket huset hans tidligere, var da de sikret seg DNA bevis...
Hva tar jeg i med?
Hva tar jeg i med?
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Hvis det opplyses at de har DNA-treff på ham så betyr det at de har tatt prøver og testet dette allerede, ikke at de har tatt de prøvene nå.
Politiet er klar over at de får ekstremt mye bråk om de henger ut en som senere viser seg å være uskyldig. Så sjansen for at han har gjort dette er veldig stor.
Politiet er klar over at de får ekstremt mye bråk om de henger ut en som senere viser seg å være uskyldig. Så sjansen for at han har gjort dette er veldig stor.
På hjul med
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
-
Selvsagt er DNA-analaysen foretatt på forhånd med bakgrunn i funn gjort under den hemmelige ransakingen. Resultatet av disse analysene har gjort politiet sikre nok til å gå til retten og få en kjennelse til å foreta pågripelse, ransaking og beslag. Dette er jo opplysninger som har framkommet i media i dag, og er tilgjengelig for enhver som gidder å lese.
- Alas
- MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Kan jo legge til at det er opplyst at Lommemannen er bror til en profilert, pensjonert politimann fra et av distriktene rundt Bergen....
Det var jo en lensmann her ute som het Andersen til etternavn..........
Dessuten har jo TV2 drevet og intervjuet naboer av Lommemannen hvor disse er gjengitt med fullt navn, det tok meg to sekunder å finne ut at det finnes to i Bergen med det navnet og hvor de bor. Å eliminere utifra det er jo ganske enkelt.
Om han er skyldig eller ikke tar jeg ikke stilling til, men jeg håper Lommemannen får sin straff som fortjent.
Mvh
Det var jo en lensmann her ute som het Andersen til etternavn..........
Dessuten har jo TV2 drevet og intervjuet naboer av Lommemannen hvor disse er gjengitt med fullt navn, det tok meg to sekunder å finne ut at det finnes to i Bergen med det navnet og hvor de bor. Å eliminere utifra det er jo ganske enkelt.
Om han er skyldig eller ikke tar jeg ikke stilling til, men jeg håper Lommemannen får sin straff som fortjent.
Mvh
-
Jeg er vel den personen som ikke gidder å lese, siden jeg ikke viste at de hadde prøver av han fra før av. Viste heller ikke at de hadde ransaket huset hans fra før.Banditbiker wrote:Selvsagt er DNA-analaysen foretatt på forhånd med bakgrunn i funn gjort under den hemmelige ransakingen. Resultatet av disse analysene har gjort politiet sikre nok til å gå til retten og få en kjennelse til å foreta pågripelse, ransaking og beslag. Dette er jo opplysninger som har framkommet i media i dag, og er tilgjengelig for enhver som gidder å lese.
Beklager.