jentekvelden 2. Feb.
- Shortybebeh
- MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07! - Location: Skjetten
jentekvelden 2. Feb.
gjett om vi koser oss da gutta! Hirr hirr..! Kjempevellykket kveld! Nå sitter vi på pub og koser oss!
Death Is The Road To Awe.
Re: jentekvelden 2. Feb.
SItter på pub og browser mc-forumet ja? 

- Jeanette
- Administrator
- MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S - Location: Oslo
Hehe, du måtte innom forumet ja =) Dere fant tydeligvis frem til puben? Eller endte dere opp på en annen en enn sist?
Jeg kom inn døra her hjemme for et kvarter siden, så nå skal jeg finne puta. Trøtt som ei strømpe og jobb i morgen tidlig igjen.
Uansett, takk for en kjempehyggelig kveld
Jeg kom inn døra her hjemme for et kvarter siden, så nå skal jeg finne puta. Trøtt som ei strømpe og jobb i morgen tidlig igjen.
Uansett, takk for en kjempehyggelig kveld

Jeg skrev takketalen min i den gamle "dametråden" jeg, og så ser jeg at Shorty driver og hacker fra puben gitt
Vil bare få si tusen takk for at jeg fikk bli med dere i kveld, og at jeg har storkost meg! Det var akkurat så hyggelig som jeg hadde forestilt meg
Tiden gikk utrolig fort i kveld, synd å "måtte" hjem såpass tidlig, men sånn er det nå bare....
Kos dere videre ut i natten, og takk for i kveld!

Vil bare få si tusen takk for at jeg fikk bli med dere i kveld, og at jeg har storkost meg! Det var akkurat så hyggelig som jeg hadde forestilt meg

Tiden gikk utrolig fort i kveld, synd å "måtte" hjem såpass tidlig, men sånn er det nå bare....
Kos dere videre ut i natten, og takk for i kveld!

Vennlig hilsen Juliet
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Jeg ble visst den første fra den "harde kjernen" som ga seg, altså av oss som gikk videre på pub.
Takk for i kveld jenter, det var skikkelig trivelig! En ekstra takk til Juliet, Josefine og Ducatija som jeg fikk hilse på for første gang. Velkommen i gjengen!
Jeanette: Vi fant frem, og var heldig med timinga. Fikk et ledig bord, og like etterpå var lokalet tettpakket.
Takk for i kveld jenter, det var skikkelig trivelig! En ekstra takk til Juliet, Josefine og Ducatija som jeg fikk hilse på for første gang. Velkommen i gjengen!
Jeanette: Vi fant frem, og var heldig med timinga. Fikk et ledig bord, og like etterpå var lokalet tettpakket.
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Er det rart da? Masse lekre damer trekker oppmerksomhet veit du.Ulvinnen wrote:Jeanette: Vi fant frem, og var heldig med timinga. Fikk et ledig bord, og like etterpå var lokalet tettpakket.

- Shortybebeh
og da var jeg endelig hjemme
hatt det helt knall, med unntak av en jentejeng med fylliker av verste sort, slike som står på stoler og hoier og synger og søler øl på deg opptil 4 ganger...! Grr.. Men jeg hold meg i skinnet, selv om jeg gjerne skulle dyttet hun ene ned stolen..........!! Men uansett hadde vi det moro, sammen med i hvertfall 2 gutter det gikk an å prate med, samt noen mindre edru karer..
topp jentegjeng, det er helt klart! Og middagen var bare nydelig!
koselig å hilse på alle dere "nye" også!! 

- Småkjeltringen
- MC: Zuzuki Bandit 600...
Drømmen er en R1 eller Fireblade.... - Location: Skedsmokorset...
Tusen takk kjære
Da har jeg kommet meg hjem også!
Tusen takk for en knallkveld jenter, som alltid med denne gjengen....kjempekoselig!!!!
God mat, godt selskap og som shorty sa hyggelige gutter og noen FULLE jenter vedsidenav som (desverre) ikke datt av stolen for å si det slik!!
Så flott at dere nye også ble med, flere likesinnede
Velkommen alle tre!! 

Da har jeg kommet meg hjem også!
Tusen takk for en knallkveld jenter, som alltid med denne gjengen....kjempekoselig!!!!
God mat, godt selskap og som shorty sa hyggelige gutter og noen FULLE jenter vedsidenav som (desverre) ikke datt av stolen for å si det slik!!

Så flott at dere nye også ble med, flere likesinnede

Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......
Slemme jenter får det hele tiden..
Slemme jenter får det hele tiden..
Hei, hei
Har jeg endelig kommet meg hjem jeg også, etter en liten tur med apostlenes hester den siste biten hjem.
Var flott å ha selskap av Småkjeltringen på bussen til Drammen.
Har kost meg stort i kveld, dtte er virkelig en flott gjeng med jenter. Takk for en flott kveld til alle sammen, håper vi kan gjenta seansen ved en senere anledning.
Uff, fulle jenter på nabobordet var litt slitsomt da stengetid nærmet seg, men bortsett fra det var kvelden meget vellykket kan man trygt si. På tide å finne senga her nå. Nattinatt.

Har jeg endelig kommet meg hjem jeg også, etter en liten tur med apostlenes hester den siste biten hjem.

Var flott å ha selskap av Småkjeltringen på bussen til Drammen.
Har kost meg stort i kveld, dtte er virkelig en flott gjeng med jenter. Takk for en flott kveld til alle sammen, håper vi kan gjenta seansen ved en senere anledning.

Uff, fulle jenter på nabobordet var litt slitsomt da stengetid nærmet seg, men bortsett fra det var kvelden meget vellykket kan man trygt si. På tide å finne senga her nå. Nattinatt.

BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km
Livet består av øyeblikk - nyt dem !
Om det hadde blitt catfight hadde jeg krevd bilder 

- Shortybebeh
Hun ene var dobbelt så stor som meg, så jeg er glad jeg holdt meg i skinnet!
Mest irritert på de forbaskede vaktene jeg, som lot seg tvinne rundt lillefingeren!
Advarte dem vel 5 ganger, uten å gjøre alvor av det! Mistenker at det var fordi disse jentene hang seg rundt halsen deres og flørtet desperat.
"Ned av stolen!" *jentene huker seg ned til han har gått, og så opp igjen*
"Dere, UT!!" *jentene peker tilbake, fniser og huker seg ned til han har gått, og så opp igjen*
Idiot-vakter. Svake, lettpåvirkelige sjeler..
Tror tre glass ble knust, 4 ble veltet bare på vårt bord.
Ei av jentene tryna på dansegulvet, vakten stod ved siden av og bare flirte..
Men fy flate vi hadde det jo moro! Nøtter kjøpte jeg også! Har med meg en hel pakke hjem!
Men litt kjedelig å ikke bli full altså.. selv om jeg er veldig glad for det nå, når formen er helt på topp!
Nå er det frokost, og så skal jeg og frode ta oss en tur til blaker for å titte på hvor langt de har kommet med huset vårt!
Og så er det en liten kinotur senere på kvelden!
Jeg tok ikke så mange bilder, men de få jeg tok legger jeg ut i bloggen, når jeg vet sikkert at de som er på bildene synes det er greit å bli publisert på nett...!
Mest irritert på de forbaskede vaktene jeg, som lot seg tvinne rundt lillefingeren!
Advarte dem vel 5 ganger, uten å gjøre alvor av det! Mistenker at det var fordi disse jentene hang seg rundt halsen deres og flørtet desperat.
"Dere, UT!!" *jentene peker tilbake, fniser og huker seg ned til han har gått, og så opp igjen*

Idiot-vakter. Svake, lettpåvirkelige sjeler..

Tror tre glass ble knust, 4 ble veltet bare på vårt bord.
Ei av jentene tryna på dansegulvet, vakten stod ved siden av og bare flirte..

Men fy flate vi hadde det jo moro! Nøtter kjøpte jeg også! Har med meg en hel pakke hjem!

Men litt kjedelig å ikke bli full altså.. selv om jeg er veldig glad for det nå, når formen er helt på topp!

Nå er det frokost, og så skal jeg og frode ta oss en tur til blaker for å titte på hvor langt de har kommet med huset vårt!
Og så er det en liten kinotur senere på kvelden!
Jeg tok ikke så mange bilder, men de få jeg tok legger jeg ut i bloggen, når jeg vet sikkert at de som er på bildene synes det er greit å bli publisert på nett...!

- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Nå har jeg lagt ut bilder i Ulvinnebloggen. (Bla dere et stykke ned på siden):
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 49#p171049
http://www.mc-forumet.no/viewtopic.php? ... 49#p171049
-