Jeg hadde egentlig bestemt meg for Akrapovic Megaphone til min 2007 R6, men det er jo en ekstremt enkel konstruksjon med bare to rør som er sveiset sammen og med noen boltefester. I og med at det koster ca 1700,- så lurte jeg på om det er noen som har noe erfaring med sveising som kan fortelle meg hvor vanskelig det hadde vært å sveise dette selv.
Wazup liksom!
Sveise eksosanlegg selv?
Sveise eksosanlegg selv?
2007 Yamaha R6R "Lige Nu"
"Der ser du hva som kan skje når man ikke har Distronic Plus!"
Re: Sveise eksosanlegg selv?
Har du lyst og tilgang på sveiseapparat og passende rør så er det vel bare å prøve....
Siden du skal ha det selv så er det bare du som avgjør om resultatet er godt nok for deg.
Siden du skal ha det selv så er det bare du som avgjør om resultatet er godt nok for deg.
Det er bare tøft med masse sveiseskjøter og brennmerker osv. Skikkelig MGP look
Men hvor vanskelig kan det være, og hvor lang tid vil det ta for en som har en viss erfaring med å sveise? Jeg kan ikke sveise så jeg tenkte å få en kompis tl å hjelpe meg.

fikk megaphone i posten idag
Lettere å betale 150$ enn å sveise å styre selv uten å vite resultatet 

1.3.1.2
Hvor kjøpte du det fra?
Hvordan er det å montere dette på sykkelen? Jeg regner med at det er ganske enkelt, men jeg ser at det er noen ledninger eller rør som går inn i originalpotta. Hva gjør man eventuelt med disse?
http://item.express.ebay.com/R6-Slip-On ... xpressItem
Denne var jo skambillig. Noen som kjenner til Hotbodies Racing? Det er jo bare et rør så jeg er usikker på om jeg gidder å betale flere hundre ekstra for å få Akrapovic. Men passformen må jo være sånn nogenlunde da...
Denne var jo skambillig. Noen som kjenner til Hotbodies Racing? Det er jo bare et rør så jeg er usikker på om jeg gidder å betale flere hundre ekstra for å få Akrapovic. Men passformen må jo være sånn nogenlunde da...
vet ikke enda jeg har ikke demontert den før men tror det skal gå ganske lett... men skal si ifra når jeg gjør det...R6R wrote:Hvordan er det å montere dette på sykkelen? Jeg regner med at det er ganske enkelt, men jeg ser at det er noen ledninger eller rør som går inn i originalpotta. Hva gjør man eventuelt med disse?

1.3.1.2
-
- MC: 07 Silver Raven R6 =P
Blue tire valve lights, Smoked headlight protectors, Integrated smoked tail light W/ blinker, EURO Smoke LED Turn Signals, VFX Pivot Kit(Blue leds), Blue air intake halo, Frame plugs, Puig DB DS windscreen, Shogun frame sliders.
And ofc. Full Spidi racing gear. - Location: Buskerud/Vestfold
jeg ville prøvd å sveise no greier selv..
litt mer preg av dt om du får det til da ^^
eget laget eksos lissom...
blir snart no lignende prosjekt her om jeg får det til.. så blir artig å se
litt mer preg av dt om du får det til da ^^
eget laget eksos lissom...
blir snart no lignende prosjekt her om jeg får det til.. så blir artig å se

2007 Silver Raven R6