Våren nærmer seg med stormskritt, og tiden har kommet til å opprette en tur-og bildeblogg
Det er ikke stort å fortelle om meg selv, annet enn at jeg er ei voksen, positiv og livsglad jente som ELSKER å farte rundt på to hjul i den varme årstiden

Denne snutten fra sommeren 2007 sier vel det meste:

Forresten, jeg bør vel kanskje nevne at jeg er fryktelig distré, og ei kløne når det gjelder data.

Jeg kommer nok med forslag til kortere og lengre turer utover sommeren, så jeg håper at noen av dere slenger dere med dersom det passer.

Den nye sykkelen nærmer seg butikken.

Trollrally 2009:
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Sverigetur med Jalmar sommeren 2009:
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Men uansett vil jeg nok innimellom savne min gode, gamle GSX 750 F.

Nå er det bare å vente på sommer, sol og varme. Og forhåpentligvis maaaange flotte turer..!!

Ved sesongslutt høsten 2010 er nærmere 60.000 km tilbakelagt på min kjære Bimmer....og jeg er fortsatt like forelsket i den...!!!