Er første klippene hvor jeg ser at den kjører. Syntes det så veldig bra ut.

Hvilken farge liker dere best? Jeg for min del tror jeg satser på den gule, men både den blå og den røde så også utrolig råe ut.
Gleder meg

Helt enig. Jeg synes at kjøreegenskaper skal komme før utseende, men utseende skal jo ikke være helt på tryne det heller. Jatakk begge deler. 130 er helt greit for meg ihvertfall.ivarfm wrote:Det er bare tull å bytte til annen dekkstr. enn orginalt.. Sykkelen går best med orginal dekkstr.
Det er vel samme dekkstørrelse som på NSR så det er vel egentlig ikke så dårligO_o wrote:Den har 100 dekk fremme og 130 bak. CBR, som kanskje er nærmeste konkurrent har 80 framme og 100 bak, så det er bedre enn den. Men jeg synes ikke at de på død og liv skal trykke på strøst mulig dekk. Sykkelen ellers er visst nesten på størrelse med R6 så den burde jo se voksen ut.
Ble vi ikke enige om at din motor sansynligvis ikke var Yamaha, men laget av et italiensk firma som er eid av Yamaha? Diskuterte jo det i fjoralexanderyi wrote:Veit at til min Yamaha motor...
Du kan ikke klandre Yamaha for det. De har ikke gitt ut noe leveringsdato offisielt. Forhandleren her i Stavanger sier at den kommer en eller annen gang i løpet av månedene april/mai. De sier sikkert en omtrentlig dato med forbehold til forhandlerne, men det blir da feil at de sier det til kundene slik at de blir skuffet.huskeyman wrote:Hey:P Ser du er intressert i Yzf R125. Bestilte den selv i november, og den skulle komme i slutten av marsNå etter en god stund har jeg fått sett videoer osv av den, og den virker bare tynnere og tynnere.. Var innom Yamaha i dag og lurte på tid jeg kunne vente den, men hjem kom jeg skuffet som faen.. Han hadde fått vite at sykkelen min skulle leveres til dem først 29 april:O:O
Og at jeg hadde vært utrolig heldig fordi han hadde slitt med å klare å tvinge min sykkel til å komme så tidlig fordi produksjons feil osv
Min var visst den første som kom til landet eller en av 2-3 som kom med første lasset, og de andre 4-5 stk'ene som hadde bestilt av Oves yamaha ville ikke få den før i slutten av mai :O
Er utrolig skuffet av yamaha over at de ikke kan levere i tide.. "/