Hvem leverer justerbare fothvilere?
Hvem leverer justerbare fothvilere?
Er litt nyskjerrig på justerbare fothvilere. Hvem leverer dette, og hvilke produsenter og forhandlere anbefales?
Re: Hvem leverer justerbare fothvilere?
Jeg har Gilles, men vet ikke om de passer til sykkelen din. Ellers er vel Sato (?), Woodcraft, Arrow og Tyga produsenter jeg kommer på i farten.

Det er akkuratt det som er problemet, jeg finner ikke som passer min sykkel. Jeg har dog ett lite håp om at noen av 'hvileren til ZX-modellene kan passe.
Takker, inunf
Takker, inunf

Let, så skal du finne:
http://www.twinshack.co.uk/prods/170.html
Gilles har bare til Z1000 07 og Z750 <06.
inunf wrote:Let, så skal du finne:

Disse var jo virkelig tøffe! Takk, inunf, jeg har sjekka 10 sider snart uten hell!
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
En liste jeg har fra hos OnCycles.com.....
Faste rearsets:
Woodcraft Technologies, Attack, Gilles Tooling, Graves, Vortex
Delvis justérbare rearsets:
Attack, Gilles Tooling, Graves, Harris, NCR, Sato, Vortex, Woodcraft Technologies
Fullt justérbare rearsets:
Gilles Tooling, CycleCat (var enormt fine, men er ute av produksjon)
For egen regning legger jeg til MFW Vario System, som er enkle fotpinneadaptere med 23, 30 og 50 mm 360 graders full justérbarhet (ca tusenlappen)
Søk i vei, bruk tid. Har du motet til det så dykker du ned i eBay også, men vent med det til du vet nøyaktg hva du skal ha - synes jeg.
Faste rearsets:
Woodcraft Technologies, Attack, Gilles Tooling, Graves, Vortex
Delvis justérbare rearsets:
Attack, Gilles Tooling, Graves, Harris, NCR, Sato, Vortex, Woodcraft Technologies
Fullt justérbare rearsets:
Gilles Tooling, CycleCat (var enormt fine, men er ute av produksjon)
For egen regning legger jeg til MFW Vario System, som er enkle fotpinneadaptere med 23, 30 og 50 mm 360 graders full justérbarhet (ca tusenlappen)
Søk i vei, bruk tid. Har du motet til det så dykker du ned i eBay også, men vent med det til du vet nøyaktg hva du skal ha - synes jeg.
Gode tips, stoppitide, men problemet er at de fleste fotpinnene er laget til R-sykler. Jeg skal myse litt på sidene du gav meg 

http://www.rizoma.it/Prodotti/ProdottiS ... tegoria=51
Uuuuuh, sweet jizez, de var tøffe! Men for en stiv pris det er på slikt! Er Rizoma luksus eller?
Uuuuuh, sweet jizez, de var tøffe! Men for en stiv pris det er på slikt! Er Rizoma luksus eller?
Mine kom vel på over 4 og et halvt inkl. moms og frakt. Er det pent koster det penger, desverre.
Her og nå så føles det så riktig. Tror jeg må tenke meg om et par dager før jeg bestiller noe som helst.inunf wrote:Mine kom vel på over 4 og et halvt inkl. moms og frakt. Er det pent koster det penger, desverre.
- Crazy-driver
- MC: ZX6R (vil ha Turbo)
hvor mye har du egentlig kostet på den 250'n din?inunf wrote:Mine kom vel på over 4 og et halvt inkl. moms og frakt. Er det pent koster det penger, desverre.
og er det verdt å koste på så mye på en 250? skal vel snart opp på tyngre sykkel?
Streetracing is not a crime
*det behøver ikke gå fort, bare jeg kjører fra RH Racin*
*det behøver ikke gå fort, bare jeg kjører fra RH Racin*
Ser ut som han er fortapt i kun én sykkel gitt. 

Noen kjører sykkel, andre kjører moped 

Noen som har montert Sato på en MV Agusta F4?
Forrerste enden på girforlengeren går inn i kåpa...
Noen som skjønner hva som er feil? Er det forskjell på årsmodell/utgave så burde det vel vært opplyst om det da jeg bestilte...
Forrerste enden på girforlengeren går inn i kåpa...

Noen som skjønner hva som er feil? Er det forskjell på årsmodell/utgave så burde det vel vært opplyst om det da jeg bestilte...