Jeg må bare si meg enige med de andre her, har du mye penger så ja, men hvis ikke bør du vurdere enn annen type sykkel.
Når jeg kjøpte sykkel i fjor (23 år) så var målet en r sykkel (gsx 600r, thundercat eller cbr), men når jeg begynte å ringe rundt på forsikringene så var enten prisen horibelt høy (var ute etter delkasko) eller så ville de ikke forsikre den og den typen sykkel (dette var helst ninja og cbr rr)
Jeg endte selv opp med en suzuki sv650s og er veldig fornøyd med den. Målet er jo helt klart en r sykkel, men innså at bonus og alder må opp litt før det kan bli realitet... Er et år eldre nå og har 10% mer bonus er på vei mot drømmen
Du må også være obs på at prisen kan være en helt annen en mnd etter første gang du spurte. Når jeg ga opp r-syklene ringte jeg rundt på sv, fikk et tilbud på 6000 ca for delkasko av Gjensidige. Når jeg så hadde kjøpt sykkel (ca en mnd senere) så skulle de ha 16000

(Tilbudene er bare gyldige noen få dager). Ble litt stresset da og måtte ta en ny runde hos alle selskap. Endte opp med If med halvpris av den prisen gjensidige skulle ha. Må innrømme at jeg var lettere forbanna på gjensidige som nesten hadde tredoblet prisen de opprinnelig skulle ha...