et veldig gott tipps!!!
-
- MC: www.123hjemmeside.no/NordengetPerformance
et veldig gott tipps!!!
gå in på *fjernet* jævla bra butikk ambefaler den på d sterkeste!!
- Olav'en
- MC: Suzuki DR 125
Nermer seg 50 000 på tellern, 48 600 for øyeblikket.
*vi gasar tils det rasar* - Location: Adrenalin hovudstaden - Voss
Re: et veldig gott tipps!!!
Eit par veldig gode tips:
Reklamering på forumet er ikkje lov.
SMS språk er ikkje alltid like lurt i alle sammenhenger.
Eit Norsk kurs kunne kanskje vert på sin plass.

Reklamering på forumet er ikkje lov.
SMS språk er ikkje alltid like lurt i alle sammenhenger.
Eit Norsk kurs kunne kanskje vert på sin plass.

-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Fra min tid som forlegger husker jeg en retningslinje; én skrivefeil kan være sjarmerende, to er irriterende og ved tre eller flere stopper leseren å lese.
Jeg reagerer på skrivefeilene med undring. Jeg undres hvor seriøst dette er ment og konkluderer med at noen som legger så lite i god kommunikasjon absolutt ikke skal skru på min sykkel eller selge meg noe.
Mitt råd: fjern nettstedet, gjør leksene om igjen og kom tilbake når du er klar.
Jeg reagerer på skrivefeilene med undring. Jeg undres hvor seriøst dette er ment og konkluderer med at noen som legger så lite i god kommunikasjon absolutt ikke skal skru på min sykkel eller selge meg noe.
Mitt råd: fjern nettstedet, gjør leksene om igjen og kom tilbake når du er klar.
- Ulvinnen
- MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell
2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km - Location: Akershus
Helt enig. Når eierne av et nettsted ikke en gang gidder å sørge for å ha stor bokstav etter punktum, så ville ikke jeg stolt på at de gadd å skru fast igjen demonterte deler på min kjære mc. Behersker man ikke et minimum av rettskriving selv, så må man gå til andre og få nødvendig hjelp.stoppitide wrote: Jeg reagerer på skrivefeilene med undring. Jeg undres hvor seriøst dette er ment og konkluderer med at noen som legger så lite i god kommunikasjon absolutt ikke skal skru på min sykkel eller selge meg noe.
Ellers er det jo morsomt å feilstave norskkurs i denne sammenhengenOlav'en wrote:Eit Norsk kurs kunne kanskje vert på sin plass.

Forøvrig kunne jeg ikke vært mer enig, jeg gidder ikke engang sjekke den linken, sjansen for virus og annen dritt (hvis jeg ikke hadde hatt Mac) synes større enn en seriøs, god butikk.