Biler som bare MÅ kjør forbi..
Biler som bare MÅ kjør forbi..
Morn, nå har jeg nettopp kommet inn fra en kjøre tur i "fin være", grei trur egentlig, men fra sluppen og til byåsen, kjørte nesten alle biler forbi meg, selv om jeg lå fint rundt 10 km/t over fartsgrensen. Det er så irriterende når de absolut skall presse seg forbi, jeg får lyst til og bare gi full gass og gi dem fingern, men dette forblir en drøm av redsel for og miste lappen. flere som deler min irritasjon?
-
-
-
Re: Biler som bare MÅ kjør forbi..
ligger sjelden biler foran megTrulso wrote:Morn, nå har jeg nettopp kommet inn fra en kjøre tur i "fin være", grei trur egentlig, men fra sluppen og til byåsen, kjørte nesten alle biler forbi meg, selv om jeg lå fint rundt 10 km/t over fartsgrensen. Det er så irriterende når de absolut skall presse seg forbi, jeg får lyst til og bare gi full gass og gi dem fingern, men dette forblir en drøm av redsel for og miste lappen. flere som deler min irritasjon?

G of the week
tråsykkel, lada eller whatever... kommer an på farten til Ducatien det vetturmxråner wrote:med hva daWinalot wrote:det går ann å kjøre forbi en Ducati også748R wrote:Føler du deg forbikjørtKjøp deg Ducati du også
![]()

-
-