Michelin Pilot Race
Michelin Pilot Race
Noen som har erfaringer med Michelin Pilot Race dekkene? Soft blanding?
Skal mest sannsynlig kun brukes til "vanlig" kjøring, altså ikke på bane, men landevei.
Skal mest sannsynlig kun brukes til "vanlig" kjøring, altså ikke på bane, men landevei.
01' Honda CBR 600 F Sport
Re: Michelin Pilot Race
Pilot Race har rykte om sig att vara väldigt hala när de är kalla.
-
Re: Michelin Pilot Race
Beror på vilken modell det är. Om det är S2 du menar med "soft blanding", så ja - de är gjorda för bana. M2 också. H2 är anpassat till gatåka.KjOtT wrote:Men er de laget for banekjøring?
Vad förhandlare säger ska man ta med en nypa salt. För all del, Diablo har ett relativt gott rykte, men att de skulle vara "det beste du fikk tak i" är väl att ta i. Bäst till vad?Æ'ndalitten wrote:Hvis du skal ha noen virkelig gode dekk så annbefalte forhandleren min meg Pirelli Diablo. De skulle visst være det beste du fikk tak i.
-
Her ble det sagt i forbindelse med at en var inne i butikken samtidig som meg, og han andre så på en CBR 125 og lurte på om det gikk ann å sette på breiere dekk. Den sykkelen som stod der i butikken var solgt og påsatt Pirelli Diablo dekk i større dimensjon. Det ble spurt om pris og om det fantes billigere alternaltiver; da kom han ene i butikken og sa: "E ville offra på de ekstra kronene det ville kosta å sette på Pirelli Diablo dekk, for de er noe av det beste du får."
-
- ninja-mannen(c)
- MC: Kawasaki ZX6-R `03