Pris på oppkjøring?
Pris på oppkjøring?
noen som vet prisen på oppkjøringa? 

det må han gjøreTore^NSR wrote:Mener ikke du prisen på hele lappen nå?Doffen wrote:spørs hvor god du er. 8-18 000 som vanlig
og selvfølgelig hvor du kjører opp. Landet er billigere

Current: Aprilia Rs 125, 2005 modell
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
X-bike: Aprilia Rs 125, 2004 modell **kondemnert edition**
-Fjernet plombe i CDI og innsug-MPO1 FP anlegg-elektronisk eksosventil og 34 mm Dell'orto A.K.A Fulleffekt
-Dekktusj-Sotet vindskjerm -Røde ventilhetter-Røde neonlys over bakhjul
Leie av sykkel kosta 1500 hos meg.Tore^NSR wrote:jeg vet at biltilsynet skal ha 655 kr for "leige" av sensor,men leie av sykkel koster vell også?Doffen wrote:ahh, der bomma jeg en smule ja. se etter på noen kjøreskolers hjemmeside, godt mulig det står der.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!
1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!!

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
- haavard.ha
-
nei, ved oppkjøring må eleven ha passert 16 år, mao du må ha hatt bursdagen din når du skal ta oppkjøringen din. Dette er reglene, men hvordan dette blir praktisert rundt om vet ikke jeg. Men slik var iallefall reglene herTDK wrote:Jeg har hørt noe om at du kan ta oppkjøringen før du fyller 16, stemmer dette? Eller må jeg virkelig vente til neste vår fordi jeg har bursdag i november?

-
sånn er det ja! jeg får lappen i år!=)=)Winalot wrote:nei, ved oppkjøring må eleven ha passert 16 år, mao du må ha hatt bursdagen din når du skal ta oppkjøringen din. Dette er reglene, men hvordan dette blir praktisert rundt om vet ikke jeg. Men slik var iallefall reglene herTDK wrote:Jeg har hørt noe om at du kan ta oppkjøringen før du fyller 16, stemmer dette? Eller må jeg virkelig vente til neste vår fordi jeg har bursdag i november?