Trenger synspunkter på dekk valg til min Fireblade. Har muligheten til å få kjøpt Continental Attac Sport (tror jeg di heter) til innkøps pris. Spørsmålet blir da som følger: Er det noen som har erfaringer med disse dekka? Hvordan er dem kontra Michelin Pilot Power?
Tigern
Cbr 929rr
01 mod
Den gule fare.
Dekk
- Dr.Andersen
- MC: 97`TL1000s
Re: Dekk
Låner tråd litt.. Jeg er også helt fersk i dette gamet,og har en TL. Skal kjøpe dekk,og har NULL peiling på hvilke,og hvor. Kjører vel ca 5k i året,og ligger IKKE i horisontalen akkurat i svingene. Noen tips på hvem hva hvor hadde vært supert.
Om du kjører kun 5k i året, så ville jeg gått for verstingdekk ala Metzeler M3 eller Michelin Pilot Power(eller 2CT)
Bruker selv Pilot Power 2CT på Gixxer1000 og er strålende fornøyd. Kommer til å kjøpe disse igjen og igjen. Har ikke hatt noen ekle/skumle opplevelser med disse, selv ved litt inspirert kjøring. Brukt til banekjøring også.
Bruker selv Pilot Power 2CT på Gixxer1000 og er strålende fornøyd. Kommer til å kjøpe disse igjen og igjen. Har ikke hatt noen ekle/skumle opplevelser med disse, selv ved litt inspirert kjøring. Brukt til banekjøring også.
Kan ikke hjelpe med annet enn å si meg strålende fornøyd med Michelin Pilot Power 2CT. Jeg kommer nok til å kjøpe det neste gang også.
01' Honda VTR SP-1
99' Ford Mondeo 2,0 GHIA - Solgt.
91' Ford Sierra 2,0 DOHC
Bilmekaniker/Tekniker
99' Ford Mondeo 2,0 GHIA - Solgt.
91' Ford Sierra 2,0 DOHC
Bilmekaniker/Tekniker
- Dr.Andersen
- MC: 97`TL1000s
Kjøpte disse 2CT dekkene. Funker utmerket. Dekkene var det som ødela hele kjøreopplevelsen. Nå har jeg fått en "halelujaopplevelse"Gixxerman wrote:Om du kjører kun 5k i året, så ville jeg gått for verstingdekk ala Metzeler M3 eller Michelin Pilot Power(eller 2CT)

Takker for tipset.
Jeg kan på det varmeste anbefale både Metzeler Z6 (sporttouring) og Metzeler M3. De sitter som støpt på veiene og har fantastisk grep på vått føre også!
Har aldri følt meg så trygg på sykkel som etter jeg fikk på M3 dekka!
Har aldri følt meg så trygg på sykkel som etter jeg fikk på M3 dekka!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube