Etter å ha svirra rundt her på forumet en stund, og ikke gjort så mye av meg, fant jeg vel ut at jeg også kunne prøve å lage en blogg. Dvs at jeg har fått noen tilbakemeldinger på det, og ikke noe særilig flere unskyldninger til å ikke gjøre det

Litt om meg da....
Jeg er 31 år, bosatt på Karmøy, med kone, en sønn på 7, en liten hund, stasjonsvogn og ikke minst motorsykkel. Jeg er født og delvis oppvokst i Skien, men flytta vestover til fattern når jeg ble 12 år. Så jeg har bodd her endel lenger enn på østlandet. Men dialekta har jeg stort sett beholdt, så noen lurer av og til når jeg sier hvor lenge jeg faktisk har bodd her borte

Min første sykkel, eller moped som den ble kalt blandt de mer erfarne, var en Yamaha FZ6-S. Den ble kjøpt ny i mars 2007 som 78 hk utgave. Jeg var kjempefornøyd med den. Perfekt nybegynnersykkel. Jeg fikk vel kjørt nærmere 8500 km iløpet av sesongen. Men hele tida gikk jeg og sikla på FZ1... Ville liksom ha litt mer futt, og ikke minst moment

Her er noen bilder av den gamle, som dere har sett mange ganger i bloggen til Jeanette

Og noen bilder av FZ1-S'en...

Ehh...sliter litt med å få samme sizen på bildene, men det kommer vel. Digital-kamera er desverre mangelvare foreløpig, så disse er tatt med mobilen. Ser at jeg må få kjøpt meg et skikkelig kamera ja

Vel det var litt om meg og mine, endelig....