Ny Mc ulykke, denne gang i Hobøl i Østfold.Håper det gikk bra med fører denne gang, hørtes ut som om det "bare " ble ett brukket ben.
Tigern
Cbr 929 rr
Den gule fare.
Mc ulykke
Re: Mc ulykke
Beklager at det ikke lå noen link der men inlegget ble skrevet før mediene hadde skrevet om saken.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.5412996
Tigern
Cbr 929 rr
Den gule fare
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostfold/1.5412996
Tigern
Cbr 929 rr
Den gule fare
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Merkelig at det alltid er MOTORSYKLISTEN som kræsjer når bil og mc møtes.
Motorsykkel kjørte inn i bil - istedetfor - Bil kjørte ut rett foran nesa på en Mc.
Mc kjørte av veien - ikke - bil presset mc av veien
Selv har jeg blitt overkjørt av en traktor (møteulykke) og da sa notisen at MC kjørte inn under traktoren ved forbikjøring.....i høy fart (sannsynligvis).
Biler som kjører i 100 i 80 sone 'bryter fartsgrensen', motorsykler som gjør det samme 'villmannskjører' og 'leker med døden'.
Det er ikke rart MC'ister får et dårlig rykte.
Er det noen fra pressen her som har oppklarende kommentarer?
Motorsykkel kjørte inn i bil - istedetfor - Bil kjørte ut rett foran nesa på en Mc.
Mc kjørte av veien - ikke - bil presset mc av veien
Selv har jeg blitt overkjørt av en traktor (møteulykke) og da sa notisen at MC kjørte inn under traktoren ved forbikjøring.....i høy fart (sannsynligvis).
Biler som kjører i 100 i 80 sone 'bryter fartsgrensen', motorsykler som gjør det samme 'villmannskjører' og 'leker med døden'.
Det er ikke rart MC'ister får et dårlig rykte.
Er det noen fra pressen her som har oppklarende kommentarer?
--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
- mekkern
- MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
er jo ikke noe å skrive om at en BILfører har tabbet seg ut...det skjer jo tusen ganger daglig... 

Har inntrykk av at media vinkler det på samme måte når det gjelder vogntog - har sett tilfelle i avisa der det blir vinkla slik, men fakta er at det var personbilisten som var lei av livet...
Har faktisk blitt provosert av dette en del ganger - kanskje vi skal "aksjonere" med å sende mail til journalistene hver gang vi ser noe sånt og se om det blir noen bedring???
Men så er det hva som selger da... Sukk!
Har faktisk blitt provosert av dette en del ganger - kanskje vi skal "aksjonere" med å sende mail til journalistene hver gang vi ser noe sånt og se om det blir noen bedring???
Men så er det hva som selger da... Sukk!
Dette provoserer meg noe sinnsykt også!
Hadde flere episoder når jeg jobbet i brannvesenet med både sykkel og vogntog og det ble alltid vinklet i bilisten sin favør! Selv om det alltid var billisten sin feil!
Tok det opp med fotografene og reporterne men det ga bare beng! Tragisk at det skal være slik!
Hadde flere episoder når jeg jobbet i brannvesenet med både sykkel og vogntog og det ble alltid vinklet i bilisten sin favør! Selv om det alltid var billisten sin feil!
Tok det opp med fotografene og reporterne men det ga bare beng! Tragisk at det skal være slik!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Dødsulykke.. bilen over i sykkelens kjørefelt
http://www.dagbladet.no/nyheter/2008/04/18/532994.html
Til kommentarene over: Det var en kollisjon nylig i Sandvika, der E16 kommer inn på Sandviksbrua, buss mot mc ifm filskifte. De skrev ikke hvem som skiftet fil, men det er "favorittstedet" mitt for bruk av hornet, folk glir bare over for å ta av fra E18, over i kollektivfeltet. Der er jeg og må følge med som en smed.

Til kommentarene over: Det var en kollisjon nylig i Sandvika, der E16 kommer inn på Sandviksbrua, buss mot mc ifm filskifte. De skrev ikke hvem som skiftet fil, men det er "favorittstedet" mitt for bruk av hornet, folk glir bare over for å ta av fra E18, over i kollektivfeltet. Der er jeg og må følge med som en smed.

Uff, den der fikk det til å knytte seg litt i magen. utrolig trist !
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Instagram
YouTube
MyRoute-app
YouTube
MyRoute-app
Jepp. Håper det ikke var en bekjent herfra. Trist uansett.LordShaft wrote:Uff, den der fikk det til å knytte seg litt i magen. utrolig trist !

æv :/Lølle wrote:Dødsulykke.. bilen over i sykkelens kjørefelt![]()
det der ser ut som en svart 2007/2008 Kawasaki Z750, kjenner igjen detaljer. Får håpe flest mulig tar slike ulykker innover seg, selv om det er jævla lite man får gjort når noen kommer mot deg i din egen fil rundt en sving :/