metzeler eller pirelli dekk til honda shadow 600.
har hørt om pirelli men ikke metzeler, kanskje bare meg som ikke har fulgt med, så derfor spør jeg dere her inne..
takk for svar.
metzeler eller pirelli dekk?
metzeler eller pirelli dekk?
Last edited by tyraltus on 26 Apr 2008 18:31, edited 1 time in total.
Re: metzner eller pirelli dekk?
Evt Metzler?Dentist wrote:Har ikke hørt om metzner... du mener ikke Metzeler vel?

- Atle ZX9R
- MC: 97-mod Kawasaki ZX9R
86-mod Honda CBX 750 FII
(defekt motor, ny står klar ) - Location: Hornindal, S&Fj
Viss du skal korrigere nokon for skrivefeil burde du vel dobbelsjekke at du har rett?FV wrote:Evt Metzler?Dentist wrote:Har ikke hørt om metzner... du mener ikke Metzeler vel?![]()

Men tilbake til tpoic so er vel begge merka bra og det er sikkert ett fett kva for eit merke du velger. Kjøp det du får best pris på...
Metzeler anbefalar ME 880 MARATHON:
Front
100/90 - 19 M/C 57H TL
ME 880 MARATHON Front - 2 BAR
Rear
170/80 B 15 M/C 77H TL
ME 880 MARATHON - 2.3 BAR
Pirelli anbefalar MT 66 ROUTE:
Front
100/90 - 19 57H
TL ROUTE MT 66 Front - 2 BAR
Rear
170/80 - 15 M/C 77H
TL ROUTE MT 66 - 2.3 BAR
Min ZX9R Ferdig oppussa! Ny lakk, hugger, kåpeglas m.m.
Har også lagt den inn i Worklog kom gjerne med innspill og kommentarer.
Medlem i Storpurlelaje MC - Hornindal
Har også lagt den inn i Worklog kom gjerne med innspill og kommentarer.
Medlem i Storpurlelaje MC - Hornindal
Re: metzeler eller pirelli dekk?
ok. noen som har erfaring med disse,og om de er de like gode på vått eller tørt føre??
Atle ZX9R wrote: Viss du skal korrigere nokon for skrivefeil burde du vel dobbelsjekke at du har rett?
Men tilbake til tpoic

Legg merke til ? og

Hvor mye kjører du på vått føre?
Var litt opphengt i dette selv! Akkurat det med vått føre! Om dekka var gode osv. Men hva har det egentlig å si? dekka bør være på sitt beste når det er tørt! og når det er vått kjører vi rolig og forsiktig uansett. Er ikke mange jeg har sett som ligger med nedlegg i svingene når det regner. No snakker vi to typer sykkler her også, men du skjønner hva jeg mener.
Jeg har bare erfaringer med Metzeler Z6 dekka. Å de var veldig bra, god slitestyrke samtidid som de hadde godt grep på både vått og tørt føre!
Var litt opphengt i dette selv! Akkurat det med vått føre! Om dekka var gode osv. Men hva har det egentlig å si? dekka bør være på sitt beste når det er tørt! og når det er vått kjører vi rolig og forsiktig uansett. Er ikke mange jeg har sett som ligger med nedlegg i svingene når det regner. No snakker vi to typer sykkler her også, men du skjønner hva jeg mener.
Jeg har bare erfaringer med Metzeler Z6 dekka. Å de var veldig bra, god slitestyrke samtidid som de hadde godt grep på både vått og tørt føre!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
YouTube
MyRoute-app
-
- MC: Ducati Monster S2R 800
Jeg har sett en test som viser at det ene er betydelig bedre mht bremselengde på vått føre.
Det vanskelige er at jeg ikke er sikker på hvilket
Tror kanskje det var på bike.no?
Det vanskelige er at jeg ikke er sikker på hvilket

Tror kanskje det var på bike.no?
de to merkene er vel eid av samme selskap og er ikke konkurrerende merker.
jeg har kjørt sykkel såpass mye til å sette mest pris på feste på vått føre. Det er da jeg trenger feste, på tørt er jeg ikke i nærheten av grensen likevel.LordShaft wrote:Hvor mye kjører du på vått føre?
Metzeler er eid av Pirelli, så nå vet du det
Men Metzeler driver KUN med MC-dekk.