lån til sykkel?

Prat om tung MC.
Post Reply
mEhE

lån til sykkel?

Post by mEhE »

har lyst på en husaberg 650 supermotard men lurer på om det er det mulig å få lån med pant i sykkelen? siden jeg ikke har noen andre verdier en biler.
tshansen
MC: KTM 790 Adventure R 2019

Re: lån til sykkel?

Post by tshansen »

Det er ikke noe problem å få lån med pant i sykkelen, litt ekstra papirarbeid og du må ha full kasko. Ellers så er det bankers :)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
748R
MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory

Post by 748R »

Ikke noe prob med pant i biken som Mr. Shaft skriver nei, men anbefaler og heller låne penger med evt foreldre som kausjonister. får bedre rente og du slipper evt og ha kasko på biken da.
xxx
mEhE

Post by mEhE »

hvor gammel kan sykkelen være? på biler er det slik at bilen skal ikke være eldre en 10 år når lånet er nedbetalt.er det samme greia på mc?
kausjonist kan jeg bare glemme.. men kasko forsikring er vel ikke noe særlig dyrt på husaberg? jeg er 22 år og har 50% bonus i gjensidige..
vurderer sykkel.
Mogens

Post by Mogens »

Ring litt rundt på fredag og hør ;-)

Mogens
Furre
MC: MV Agusta F4

Post by Furre »

mEhE wrote:hvor gammel kan sykkelen være? på biler er det slik at bilen skal ikke være eldre en 10 år når lånet er nedbetalt.er det samme greia på mc?
kausjonist kan jeg bare glemme.. men kasko forsikring er vel ikke noe særlig dyrt på husaberg? jeg er 22 år og har 50% bonus i gjensidige..
Har lån på min sykkel, med pant i biken, ikke noe problem, ingen kausjonist. Greit nok, forsikringen er ikke det peneste tallet i verden, med tanke på at halvparten er tyveri forsikring som er ett must. Har man en helt stabil jobb og tjener penger som folk flest i Norge så er det ikke ett stort problem etter min mening, ring å hør på forsikringer før du kjøper sykkel, dette er ett godt råd :D
Post Reply