Jeg har lenge tenkt på egen mc-parkering på senteret, og tenkte jeg burde foreslå dette og komme med alle de positive sidene ved noe slikt.
I dag kom en annen mann fra ledelsen ned og ville ha meg med for å prate med meg om mc-parkeringen!

Han ville vite hva jeg syntes om plassene de har tenkt på, og hvor store de burde være etc. De har virkelig tatt tak i dette og har store planer! Helt utrolig så fort dette gikk!!!

Kommer nok til å bli en liten event ut av det hele, og da håper jeg så mange av dere som mulig stiller opp for meg på syklene deres!

Jeg skal visstnok prøve å finne en dag som passer. De tenkte først på motorsyklenes dag, men det sier seg jo selv at da er jo alle på Bjerke og feirer med show osv.
Så vi må finne en egen dag. Jeg lurer litt på å foreslå den første helgen i juni! (lørdag 07.07.08)
Da har de tid til å fikse plassene og tenke på media etc.
Skal holde dere oppdatert på når det blir, hadde vært moro om vi kunne kjøre samlet og virkelig vise at dette er noe vi setter pris på!

At de virkelig gjør noe slikt for at vi skal føle at vi kan parkere syklene våre trygt, er jo virkelig noe å sette pris på.
Selvfølgelig sparer de også parkeringsplasser på å gjøre noe slikt, så alt i alt er dette noe som gagner alle parter!
Og jeg er veldig glad for det, for jeg hater å parkere sykkelen langt avgårde på et sted hvor ingen går forbi i løpet av en dag.. fritt fram for hvilken som helst pøbel..

Kan jeg regne med noen av dere?