Erfaringer med uoriginale kåpedeler...
Erfaringer med uoriginale kåpedeler...
Hei, lurer på om det er noen som har noen erfaringer med uoriginal plast/kåpedeler som man får kjøpt på f.eks ebay. Dro av med sykkelen min på mandag i pinsen og trenger ny hekk, frontkåpe og venstre sidekåpe å tenkte at det billigste blir jo og kjøpe fra ebay så blir det for fullt sett under 600$ inkl. frakt rundt 4000 kr med moms og alt. får vel ikke en av delene en gang for den prisen i norge. Trenger ett nytt skulderblad også forresten.... det brakk. så jeg har litt tid og vente på deler også.

Re: Erfaringer med uoriginale kåpedeler...
Kan vel bare si på forhånd at det passer aldri smack on for å si det sånn, så det krever litt tilpasning. Hvor mye kommer helt ann på hvor og hvem du handler med. Men det er ikke alle originalkåper som heller går smack on så da vet du jo det også 
Det vet hvertfall en annen inne på forumet her også ettersom hun kjøpte på ebay til sin CBR600.

Det vet hvertfall en annen inne på forumet her også ettersom hun kjøpte på ebay til sin CBR600.
- supermons
- Administrator
- MC: Suzuki GSX750
Er kilamor som har det på CBRen sin, er noen andre som spurte akkurat det samme i denne tråden..
Bilder i bloggen hennes
Bilder i bloggen hennes
Vet alt om det der. De passer ikke rett på nei. Trenger litt overtalelse.. Selv de originale.Gixxerman wrote: Men det er ikke alle originalkåper som heller går smack on så da vet du jo det også![]()
Forresten, få et reklamebyrå eller liknende til å lage dekalene.. Er like dyre på kåpedelene nesten de, om du skal ha orig.
Betalte no'n hundrelapper for nye deler til påhengeren min. Ny orig, snakker vi tusenvis.
Betalte no'n hundrelapper for nye deler til påhengeren min. Ny orig, snakker vi tusenvis.
Lakken på kåpene er faktisk veldig bra, men passformen ikke mye å skryte av. For at det skal bli nogen lunde må du ha grønt belte i Dremel og videregående kurs i varmepistol. Synes du det høres ok ut så løp og kjøp. Er du ikke helt komfortabel med det så styr langt unna, for da vil du garantert få mange søvnløse netter.
Get your knee down and prey!
- 748R
- MC: 78 Harley Davidson Sportster
05 Honda TRX450R
07 Aprilia sr 50 R Factory - Location: Finnskogen
Send en pm til Sorrow her på forumet, lakkerte nettopp ett kåpesett for han som han hadda handla på Ebay. Mulig han har noen tips og gi deg også 

xxx