Hei.
Holder på med MC lappen og er snart ferdig, har klasse A1 fra før av.
Er litt i tvil på hvilke sykkel jeg vil ham en har siktet meg inn på en V-strom 650/1000 men har i senere tid funnet ut av at ejg ikke har lyst til og bruke så mye penger ritkig ennå.
Da har jeg falt på Suzuki bandit 600 som jeg syntes ser bra ut og er grei i pris. rundt en 40.000 for 1990-1998 modell avhenig av stand.
Ikke kjørt den ennå men lurer litt på om det er noen med erfaringer som kan dele med meg hvordan denne sykkelen er.
Jeg vil ha en nogelunde komfortabel tourer innaforbi 40.000kr klassen som ikke er et totalt bomkjøp, noen tanker rundt bandit?
mvh Kenneth
Kjøp av MC.
Kjøp av MC.
Motorsykkel
nå: Snart
ex: `05 Suzuki GSF 650 S
ex: `03 Yamaha Virago 125
Kilometer kjørt i 2011 : 0
Kilometer kjørt i 2010 : 9000km
Kilometer kjørt i 2009 : 7040km
Mottasen er pdd på vinterlagring!
- maelling
- MC: 2002 Suzuki Burgman 125
2002 Suzuki Burgman 150/200 (flere motorer) - Location: Asker
Re: Kjøp av MC.
Jeg har kun kjørt Bandit 600 med en relativt tung kjørelærer bakpå for rundt 6-7 år siden da jeg kjørte opp til mellomtung, og tanken er at det er en helt grei sykkel som kjennes litt slapp i de lavere registeret, men merket meg ikke noe åpenbart negativt ut over det. Jeg synes den var fin å manøvrere og god å kjøre. Jeg har vurdert Bandit 600 flere ganger selv. Det er så lenge siden sist jeg kjørte den, så har ikke alle erfaringene helt friskt i minnet. Det er utvilsomt mye sykkel for pengeneSvolp wrote:Hei.
Holder på med MC lappen og er snart ferdig, har klasse A1 fra før av.
Er litt i tvil på hvilke sykkel jeg vil ham en har siktet meg inn på en V-strom 650/1000 men har i senere tid funnet ut av at ejg ikke har lyst til og bruke så mye penger ritkig ennå.
Da har jeg falt på Suzuki bandit 600 som jeg syntes ser bra ut og er grei i pris. rundt en 40.000 for 1990-1998 modell avhenig av stand.
Ikke kjørt den ennå men lurer litt på om det er noen med erfaringer som kan dele med meg hvordan denne sykkelen er.
Jeg vil ha en nogelunde komfortabel tourer innaforbi 40.000kr klassen som ikke er et totalt bomkjøp, noen tanker rundt bandit?
mvh Kenneth

Mvh Martin Ellingsen (maelling@gmail.com)
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Nå:1 stk 02' Burgman 125, og 1 stk 02' Burgman 150.Har tidligere hatt: 06' Burgman 650 ABS EXECUTIVE, 98' Yamaha R1 rød/hvit, 98' sort Honda CBR 900RR, 98' Aprilia RS 125, 97' Yamaha Virago 125, 03' Vespa ET4 50 & 125. Bilpark: 04' W211 320 4-matic, 83' W460 280GE, 83' W123 300 TDT, 72' W108 280SE 4.5, 75' W116 350SE
Småkjeltringen har kjørt Banditt 600 et år nå, og jeg tror hun vil fortelle at hun er godt fornøyd.
Langtur i Europa i fjor var ikke et problem, med god driv på Autobahn. Veldig lettkjørt og fin, god førstesykkel.
Langtur i Europa i fjor var ikke et problem, med god driv på Autobahn. Veldig lettkjørt og fin, god førstesykkel.

- Småkjeltringen
- MC: Zuzuki Bandit 600...
Drømmen er en R1 eller Fireblade.... - Location: Skedsmokorset...
Veldig fornøyd med Kjeltringen min 
Morsom og lettkjørt, leken sykkel som også går helt greit på grusveier (t.o.m våte, leirete grusveier
)
Nå er ikke jeg av de tyngste
så for meg er dette en kjapp, rask sykkel som også tåler passasjer/oppakning... Merker seff at den ikke er fullt så kvikk fulllastet som "naken" men så er ikke R-sykkel noe jeg ønsker meg heller.....( enda.....
)
Mye sykkel for pengene, morsom sykkel i svingene, god på langkjøring uten at jeg blir sliten eller stiv (sliter litt med rygg og nakke... noe som faktisk blir bedre når jeg kjører!!)
Nå har jeg kun kjørt TDM og Banditten, såvidt prøvekjørt en VFR (som også virket veldig leken, god og lettkjørt!) Men merket enorm forskjell på TDMen og Banditen!! Ble aldri fortrolig med TDMen.. Den var litt for "stødig" og "treig" å manøvrere for lille meg
Lykke til! Prøvekjør flere forskjellige typer før du kjøper :smt023

Morsom og lettkjørt, leken sykkel som også går helt greit på grusveier (t.o.m våte, leirete grusveier

Nå er ikke jeg av de tyngste

Mye sykkel for pengene, morsom sykkel i svingene, god på langkjøring uten at jeg blir sliten eller stiv (sliter litt med rygg og nakke... noe som faktisk blir bedre når jeg kjører!!)
Nå har jeg kun kjørt TDM og Banditten, såvidt prøvekjørt en VFR (som også virket veldig leken, god og lettkjørt!) Men merket enorm forskjell på TDMen og Banditen!! Ble aldri fortrolig med TDMen.. Den var litt for "stødig" og "treig" å manøvrere for lille meg

Lykke til! Prøvekjør flere forskjellige typer før du kjøper :smt023
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......
Slemme jenter får det hele tiden..
Slemme jenter får det hele tiden..
Akkurat.
Jo, er det valget kommer til og falle på etterhvert når jeg får prøvekjørt sykkelene skikkelig.
Honda CB/F har også begynt og friste meg en god del nå. Mye gode bruktpriser og en flott sykkel
Noen erfaringer med denna noen? behagelig tourer?
takker for svar.
-kenneth
Jo, er det valget kommer til og falle på etterhvert når jeg får prøvekjørt sykkelene skikkelig.
Honda CB/F har også begynt og friste meg en god del nå. Mye gode bruktpriser og en flott sykkel

Noen erfaringer med denna noen? behagelig tourer?
takker for svar.
-kenneth
Motorsykkel
- Galilee
- MC: 2013 Ducati Multistrada S Granturismo
Hva med Suzuki VX800?
Nyere modell, med større motor til same pris som de du nevner. Mye sykkel for pengene, men spørsmålet er om det er sykkelen for DEG.
Har ikke prøvd denne selv, men vurderte det seriøst da jeg skulle kjøpe sykkel selv.
Det er TWIN motorer som gjelder vettu.
Nyere modell, med større motor til same pris som de du nevner. Mye sykkel for pengene, men spørsmålet er om det er sykkelen for DEG.
Har ikke prøvd denne selv, men vurderte det seriøst da jeg skulle kjøpe sykkel selv.
Det er TWIN motorer som gjelder vettu.

--
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
Faster, faster, faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death...
- Hunter S. Thompson
- quantumduck
- MC: Hayabusa
Da er vel SV et alternativ også (omtrent samme motor som v-strom, men det fins eldre/rimeligere på bruktmarkedet). Forøvrig er vel ikke Banditen noe bom-kjøp i det heletatt, men det gjelder å ikke gå i fornuftskjøpsfella herGalilee wrote: Det er TWIN motorer som gjelder vettu.

Hvis SV blir for «trang» (clip-on styre) ville jeg heller gått for Hornet enn Bandit.