Jeg har veldig lyst til å øve litt på riktig teknikk med å "legge ned" kneet. dette er jo ingen nødvendighet når man kjører sykkel, men har lyst likevel
er det noen som vet om en stor(stor i omkrets) rundkjøring i nærheten av oslo eller i oslo, som er lite trafikkert og perfekt til litt øvelse?
No skal du være veldig obs på at en del rundkjøringer er veldig glatt, pga mye oljesøl, drivstoffsøl! Som gjør det litt ekstra viktig å være forsiktig!
Her får du også bare muligheten til å legge deg til ene siden! Hadde ikke tatt sjangsen på å kjøre mot kjøreretningen da du kan møte trafikk!
Jeg hadde heller kommet meg på bane.! Da får du kontrollerte forhold og mye bedre sikkerhet! I og med at du holder til i oslo området så har du latterlig kort avstand til to flotte baner!
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------ 2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------ Instagram YouTube MyRoute-app
Dere har ikkje noe treningsgård for mc i nærheten av der du bor da?
I bergen har vi en som brukes til forskjellige øvelser under opplæring men som også er for oss som har lappen.
Her har eg vært flere ganger og øvd bremseteknikk osv, også mulighet for øvelse av hjulkjøring og rundt og rundt og rundt og rundt noen kjegler hvis dette skulle være ønskelig:)
Og det beste, alltid fri for olje og grus:)
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
Dette er jo mulig men er ikkje alle som liker at det blir "øvd" med dette på offentlige veger. Og er heller ikkje alle som vil ut i en sving tilfelle de flakser
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
å kjøre så fort at jeg må svinge så kraftig i en sving har jeg ikke så lyst til
men når jeg leste hva speedy sa, så kan jeg stikke ned på risløkka trafikkstasjon på kjøregården =)
s1lVa wrote:Jeg har veldig lyst til å øve litt på riktig teknikk med å "legge ned" kneet. dette er jo ingen nødvendighet når man kjører sykkel, men har lyst likevel
er det noen som vet om en stor(stor i omkrets) rundkjøring i nærheten av oslo eller i oslo, som er lite trafikkert og perfekt til litt øvelse?
Sinsenkrysset, trafikkmaskinen eller Lysakerlokket natterstider? I Oslo er jo alle rundkjøringer trafikerte hele døgnet
Evt de ved Lillestrøm fra messen mot Oslo?
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Kjøregårder er ofte ikke så veldig plane, og altså litt småhumpete hvilket ikke akkurat bygger selvtillit. Samme med rundkjøringer.
En bane er tingen, og det koster ikke så mye som du tror. Prisene står i mitt forrige innlegg. Dette gjelder Senior MC sine banedager/kurs på rudskogen.
Er godt mulig de ikkje er så "plane" som du kaller det:) MEN, eg sa hvis hun hadde ett ett slikt sted i nærheten av seg så MÅ/BØR det jo være ett sted som er "plane" i og med at du tar 8 tallet over ett område som sikkert er stort nok til å kjøre rundt og rundt.. ?
Men klart, bane er jo best som du sier
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
mulig jeg har tolka dette riv ruskende gærnt, men nå s1va sier at ho vil "legge ned kneet" så tror jeg ikke det er mulig å gjøre det i samme hastighet som når kjører i et 8 tall i kjøregård.
hvis det er tilfelle så tror jeg heller det kneet vil ligge ganske rolig imellom asfalt og motorsykkel, derfor sier jeg at det er bedre å kjøre på vei hvis man ikke har råd til bane, man må jo opp i litt fart og ha en ganske krapp sving. er ihvertfall sånn jeg tolket det her.
Han kødden i bilen foran deg som tømmer ut hele spylervæsketanken
Da må eg be deg lese mitt første innlegg en gang til.
Eg skrev det at det område vi har er det som oftest kjegler og du kan da selv velge eventuellt hvor stor denne sirkelen skal være.
Eller du ikkje trenger kjegler, får no være opp til hver enkelt.
Og området er også stort nok til å komme opp i nok hastighet til at det kjennes naturlig.
Men igjen, dette kommer jo an på hva hun har i nærheten av seg selv.
Og poenget med 8-banen er jo at denne kunne hun da eventuellt ha kjørt rundt.
Saab 9-3 SS 03 mod
Kawasaki z1000 08 mod
X: Yamaha R6 00 mod
X: Honda CBR 600 98 mod
X: Honda CBR 600 98 mod