MvH Magnus
Yamaha TDM850 eller 900. Allround sykkel med sporty tilsnitt. (ja, anbefaler sykkelen JEG kjører)Capoch wrote:Hei. Jeg er rimelig fersk. kjørt i overkant av 1 sessong med tung sykkel (Har hatt A1). Har nå en Kawasaki z 650 78 mod, men ser etter noe større og nyere... Prisklassen blir da mellom 40k-60k. Siden jeg bare har 30% bonus og er 21 er det viktig for meg å finne en sykkel som er rimelig å forsikre. Håper på mange gode forslag og tips![]()
MvH Magnus
Enig, men som du sier koster det med R. Ville foreslått Suzuki SV650S som alternativ til de du nevner. F.eks. Hornet og FZ6 har nok en smule mer R-karakteristikk i motoren, men SV har bedre bakkeklaring og mer R-inspirert sittestilling (og litt for myke framdempere som kan fikses på m bytte til tykkere olje osv.) Smak og behag, alle er fine sykler.tHaWuLf wrote: Ellers krever det ikke stor erfaring å kjøre en R-sykkel. Det var det første jeg skaffet meg, men det kreves at du har noen sperrer i knollen og kontroll på høyrehånda.
Jeg har R6, Ringte terra og de skulle ha 6-8000 for delkasko i året. å da står den på meg.Capoch wrote:Vel. før jeg undersøkte med if var jeg interessert i yamaha r6, men den tanken har gått fra meg etter jeg har snakka med de.. har ikke undersøkt med andre forsikringsselskaper, men det skal jeg. Har heller ingen som vil sette noe sykler på seg. Noen her som vet om noen andre ideer om hvordan jeg skal kunne forsikre en R 600cc på meg selv? (som er det eneste alternativet) Ellers blir det en touring på meg regner jeg med. Uansett takk for at du svarte på innlegget mitt thawulf