-
- MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...
Re: Avatarer
Finnes det en grei forklaring på hvordan vi får til dette med avatar?
Jeg har hittil ikke greid det.
Jeg har hittil ikke greid det.

- Rookie on pRrreciousss -
Du kan åpne et bilde i f eks paint på pc og krympe str på bildet der. Lagre det i en liten versjon og last det opp som avatar i din profil under kontrollpanelet.
I Photobucket (hvis du kjenner det) er /var det et valg hvor du kan redigere bildene dine til en ferdig avatar str. Når du har gjort det bruker du linken til bildet som ligger under bildet og legger det inn i et adressefelt ved avatar i profilen din.
I Photobucket (hvis du kjenner det) er /var det et valg hvor du kan redigere bildene dine til en ferdig avatar str. Når du har gjort det bruker du linken til bildet som ligger under bildet og legger det inn i et adressefelt ved avatar i profilen din.

Vennlig hilsen Juliet
- Baron von Waffel
- MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Klikk på "brukerkontrollpanel" oppe i høyre hjørne.
Til venstre ser du nå "valg" og "profil". Klikk på profil, klikk så på "din avatar".
Så laster du opp bildet du vil bruke.
Til venstre ser du nå "valg" og "profil". Klikk på profil, klikk så på "din avatar".
Så laster du opp bildet du vil bruke.
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
-
- MC: Yahama XJ 600 Diversion - Første sesong overstått...
Hehe, takker for svar.... Det er garantert ett eller annet jeg gjør feil, for jeg har liksom gjort "all of the above", benytta Photoshop til å lage bildet minst mulig, ikke godkjent, benytta en online Shrinkimage-funksjon til å i hvert fall få det smått nok, ikke godkjent, bahhh... Prøver igjen en annen gang, takk folks 

- Rookie on pRrreciousss -
Prøvd "save for web" i photoshop?Prookie wrote:Hehe, takker for svar.... Det er garantert ett eller annet jeg gjør feil, for jeg har liksom gjort "all of the above", benytta Photoshop til å lage bildet minst mulig, ikke godkjent, benytta en online Shrinkimage-funksjon til å i hvert fall få det smått nok, ikke godkjent, bahhh... Prøver igjen en annen gang, takk folks
Yamaha YZF R1 2003 (x)
Yamaha YZF R1 1999 (x)

Yamaha YZF R1 1999 (x)

Jeg kan hjelpe deg hvis du vil det... send meg isåfall em PM
Husk å lagre som .jpg el .gif også.....
Husk å lagre som .jpg el .gif også.....

Vennlig hilsen Juliet