Sticky post i egen tråd?

Hvis dere har forslag eller kommentarer vedrørende disse sidene, kan dere skrive dem her.
Post Reply
Bjerknez

Sticky post i egen tråd?

Post by Bjerknez »

Jeg vet at dette sikkert blir nedstemt og at det kan være vanskelig og implementere, men det jeg lurer på er om det finnes en "plugin" til phpbb som gjør at man kan sette en post man lager som sticky i egen blogg?

Kan jo tegne et verbalt eksempel:
Lordy er på tur og poster oppdateringer fra turen. men han la også inn linken til sporing via LocaToWeb tidligere. Denne linken kunne gjerne ligget der som en sticky sak som dukket opp øverst på alle sider i denne bloggen.

En slik funksjon passer også bra hvis man planlegger tur og har lagt ut turinformasjon i første post. Denne informasjonen bør i mine øyne ligge som sticky og komme opp på alle sider i tråden.

Hvordan dette evt. fikses i praksis vet jeg ikke, og som vanlig er det sikkert bare meg som ser verdien av noe slikt, men nå har jeg fått det ut av hodet mitt :lol:
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Sticky post i egen tråd?

Post by supermons »

Har ikke sett at det finnes noen tillegg som gir den funksjonaliteten, så tror dessverre ikke det er noe vi får inn med det første :(

Løsningen får vel bli å enten linke tilbake til den ene posten eller som mange gjør, skrive "(se side xxx)" i topic.

Har dessverre ingen bedre løsninger på stående fot.
Bjerknez

Re: Sticky post i egen tråd?

Post by Bjerknez »

supermons wrote:Har ikke sett at det finnes noen tillegg som gir den funksjonaliteten, så tror dessverre ikke det er noe vi får inn med det første :(

Løsningen får vel bli å enten linke tilbake til den ene posten eller som mange gjør, skrive "(se side xxx)" i topic.

Har dessverre ingen bedre løsninger på stående fot.
Mottatt, notert og arkivert ;-)
BMWilly
Posts: 457
Joined: 11 Apr 2012 12:43
MC: R1200GS Triple Black 2016

Re: Sticky post i egen tråd?

Post by BMWilly »

En bedre løsning er å lage egen tråd for turen som i Lordys tilfelle her.
Tidligere sykler, Kawa KH100ES, Suzuki GR650, Suzuki GS1100G, Honda CB750 Four-F4, BMW R1200RT
Bjerknez

Re: Sticky post i egen tråd?

Post by Bjerknez »

BMWilly wrote:En bedre løsning er å lage egen tråd for turen som i Lordys tilfelle her.
Joda, enig med den, men posten med de "viktige" opplysningene kommer uansett litt i bakevja når tråden beveger seg over flere sider.
Post Reply