Yamaha FZ1 - løse ledninger

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
yamahacruiser
Posts: 5
Joined: 01 Jun 2016 09:19
MC: Yamaha FZ1

Yamaha FZ1 - løse ledninger

Post by yamahacruiser »

Oppdaget nettopp noen løse ledninger på min Yamaha FZ1, jeg er ikke MC-kyndig, er det noen som vet hvor disse ledningene hører hjemme? Ser ikke opplagt et sted de passer. Motoren går, men venstre frontlykt har slukket omtrent på samme tidspunkt.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Yamaha FZ1 - løse ledninger

Post by Spiritofwinter »

Jeg kjenner ikke så godt til Yamaha og enda mindre FZ1, men om der ikke er en naturlig plass det ser ut som de hører hjemme så kan det være ledninger til ekstrautstyr som ikke er på din MC. Ofte det ligger et par slike ekstra ledninger under sete eller bak frontlykt.
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Yamaha FZ1 - løse ledninger

Post by Borg »

Spiritofwinter wrote: 09 Oct 2022 19:30 Jeg kjenner ikke så godt til Yamaha og enda mindre FZ1, men om der ikke er en naturlig plass det ser ut som de hører hjemme så kan det være ledninger til ekstrautstyr som ikke er på din MC. Ofte det ligger et par slike ekstra ledninger under sete eller bak frontlykt.
Tente samme tanken. Selv på min T7(som teknisk sett skal være ganske enkel), ligger det et par kontakter til overs. Tror den ene er til disse små ekstralysene de selger.
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
Post Reply