Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !

Trenger du hjelp til mekking, tips til deler, spør her.
Post Reply
Gixxerman

Undertray - Windscreen - Hugger osv - Post her !

Post by Gixxerman »

Planer om å modifisere farkosten med litt penere og/eller nyttige detaljer, så kan du poste her.
Greit å ha slikt i én tråd da jeg vet det er mange som bytter til undertray osv.
Selv skal jeg ha meg undertray nå men står litt mellom to stykk. Ene har kun to lykter bak, hvor det er integrert blinkers, og nada skiltlys. Det andre har to runde baklykter, to diodeblinkers meget pent integrert, og i tillegg skiltlys. Akkurat skiltlyset er ingen big deal for meg personlig, men så var det utseende.

Nummer1:

http://www.hotbodiesracing.com/gsxr_02_ut_sbk.php4

Image
Image

Nummer 2:

http://www.rumbleconcept.com/products/s ... -1845.html

Image
Image

Skal ha det i blått ettersom jeg har blå hugger også.
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Er ikke skiltlys påbudt? Eller er det bare for bil?

Ser jo selvsagt cleanere ut uten 8)
User avatar
_Adler_
Posts: 1153
Joined: 14 Jun 2005 21:46

Post by _Adler_ »

Fin tråd :)

Jeg synes det første så penere og renere ut. Veldig fint! Er ikke skiltlys noe viktig for deg så hadde jeg helt klart den første fra Hotbodiesracing.

Hva er "hugger" for noe?

demons: Er påbudt på moped i alle fall, men tviler på at man får bot for det. Sikkert bare en advarsel og så er det bare å håpe å ikke se politibetjenten igjen :twisted:
Yamaha Aerox 2004

Image
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

_Adler_ wrote:Hva er "hugger" for noe?
"Bakskjerm" som er montert rett på svingarmen. Den sitter like over bakdekket,og "omfavner" det. "To hug" er jo "å omfavne". Navnet kommer vel fra engelsk. :wink:
Image
Sånn ser den ut som sitter på Monster'et.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Post by Kamikazi »

Sliltlys er påbudt, men akk så mye penere det er uten. Usynlig bakfra om høsten. Sexy. Kommer det politi så er det bare å kjøre med bremsa litt inn og svinge av på første mulige. Ta den undertray`n på førstebildet. Post bilder når du har den på da=) Blinklys trenger du ikke & med mindre du er hissig på å ligge under fartsgrensa med biler bak deg er det bare å adaptere motard stilen:D Jeg gjør det med min, men jeg hakke kåpe da. Og når jeg tenker meg om. Jeg er vel dårlig til å holde fartsgrensa og da. Uansett. Bra tråd. Jeg er stash-hore selv så denne settes pris på!
Normal people worry me
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Post by Mantis »

sykkelen min er slett ikke skiltlys på orginalt så :D
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

blinklys bak integrert i baklys.. det har jeg på min ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Post by Kamikazi »

Hva er alt dette pratet med blinklys? Det stjeler fokus folkens=) McGrath hadde det ikke, Rossi har det ikke, Coma bruker det ikke.... men joda. Jeg vet enkelte ganger da det har vært bruk for det. Jeg bare nekter plent å innrømme det i ettertid
Normal people worry me
User avatar
Lasseleeten
Posts: 445
Joined: 31 Aug 2006 10:01
MC: Husaberg FS 650
m/ Leo-V X3
Location: Tønsberg

Post by Lasseleeten »

Her er noen ting som skal på sykkelen min i vinter ihvertfall =)

Image
Image
Image
Image

Og muligens egohekk..
User avatar
Kamikazi
Posts: 124
Joined: 29 Oct 2006 16:41
Contact:

Post by Kamikazi »

http://www.streetfighters.nl/streetfigh ... /links.htm
Link til alt av småstash. Mye skit, men noe som var litt nice
Normal people worry me
Gixxerman

Post by Gixxerman »

User avatar
SW20
Posts: 77
Joined: 17 Nov 2006 23:38
Location: Bærum

Post by SW20 »

Lasseleeten wrote:Her er noen ting som skal på sykkelen min i vinter ihvertfall =)

BLABLABLA

Og muligens egohekk..
Mye fint karbonfibersnacks der, det må jeg si :D
1999 Honda CBR 600 F4
Bike-profil
Image
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Sikkert et dumt spørsmål, men sånne undertrays, festes de utenpå den eksisterende plasten, eller tas denne av og så fester man undertrayet? Skjønner jo at skiltholder skal av og alt det der, men går den i ett med plasten som ligger under hekken?

Leste om et undertray til SV'en min, og da måtte man kutte og skjære noe greier, litt skeptisk om man må skjære og skjærer feil...

Ikke at jeg har direkte planer om noe enda, men bare kjekt å vite.


Mvh
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

Alas wrote:Sikkert et dumt spørsmål, men sånne undertrays, festes de utenpå den eksisterende plasten, eller tas denne av og så fester man undertrayet? Skjønner jo at skiltholder skal av og alt det der, men går den i ett med plasten som ligger under hekken?

Leste om et undertray til SV'en min, og da måtte man kutte og skjære noe greier, litt skeptisk om man må skjære og skjærer feil...

Ikke at jeg har direkte planer om noe enda, men bare kjekt å vite.


Mvh
man kutter i org plasten.. grunnen til at orginalen skal være der er pga fester til div elektriske bokser, batterikasse, oppbevaringsrom og på min er også baklyset festet i denne plasten.. er ikke så farlig om du skjærer feil.. lite synlig som regel ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Post by Alas »

Oki, da er det jo en mindre ting å eventuelt bekymre seg for. Får se hva midlene tillater over nyttår, men hadde vært kjekt å fikse opp hekken litt. Jaja, jeg skal nå ha sykkelen i noen år tenker jeg. Det er jo andre ting som jeg også vil fikse på :wink:

Mvh
Post Reply