Trim?
Trim?
Hva synes dere? burde d bli lovlig å kjøre med trim?
Min mening er ja. Fordi en moped som putrer i 45 km/t gjør andre bilførere irriterte og di kan få lyst til å kjøre forbi for at d går for seint åsså videre. Hva synes dere da?
*vi snakker om å holde oss til vanlige fartsgrenser.*
Min mening er ja. Fordi en moped som putrer i 45 km/t gjør andre bilførere irriterte og di kan få lyst til å kjøre forbi for at d går for seint åsså videre. Hva synes dere da?
*vi snakker om å holde oss til vanlige fartsgrenser.*
Nå: Svart MH RX 50cc
X: Gul MH Furia
X: Gul MH Furia
Kom med ETT godt argument for 45km/t regelenExtra wrote:Det temaet her trodde jeg vi var ferdig med..!
Hvis du absolut skal ha noe som holder fartsgrensene kan du bare begynne å søke jobb, å tjene opp til LettMC slik vi andre har gjort.
Extra
Denne diskusjonen har ikke vært på dette forumet før.
Anbefaler deg å se denne: http://www.stud.ntnu.no/~fredrioy/mopedfilm/
- Skyt her -
Bra film men tviler på at noen gidder å gjøre noe med det
[img] http://www.freewebs.com/fantten/hh.bmp [/img]
- LinnSurion
- Posts: 614
- Joined: 26 Apr 2005 15:20
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Det er vel omtrent 100 personer i landet her som mener at mopedene ikke skal få lov til å kjøre i mer enn 45 km\t, uheldighvis har disse få personene satt seg selv i en maktpossisjon som gjør at ingen kan gjøre noe med saken.
De tror at mopedene ikke tåler høyere hastigheter
Ingen mopeder blir produsert for nedplombert fart, med andre ord er de laget for å tåle farten de oppnår uten noen form for plomberinger.
Temaet har vært oppe på de aller fleste forum som er direkte eller indirekte kobla til mopeder, inklusive dette. Det er nesten nyttesløst å sitte her å diskutere det, for alle er enige...
De tror at mopedene ikke tåler høyere hastigheter
Ingen mopeder blir produsert for nedplombert fart, med andre ord er de laget for å tåle farten de oppnår uten noen form for plomberinger.
Temaet har vært oppe på de aller fleste forum som er direkte eller indirekte kobla til mopeder, inklusive dette. Det er nesten nyttesløst å sitte her å diskutere det, for alle er enige...
Det skulle vært lov å hatt den i fabrikkorginal stand men utover det bør d ikke være love til å ''trimme'' sykkelen! men at mopeder skal gå i 70-80 hadde jo vært gunsti
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007
nå: BMW 320 E46 M-tech<333
-
- Posts: 1209
- Joined: 25 Apr 2005 23:24
- Location: Æ'ndal
Opplæringa bør bli litt mer omfattende hvis farten økes, det er et godt poeng.
Hvis farten blir oppjustert til 60 går det greit, 70 er noe jeg faktisk syntes er litt for høy fart med samme opplæring, 50 som det var før er akseptabelt.
Uansett hva som skjer, så blir ingen fornøyde med resultatet med mindre fartssperringene fjernes helt.
Hvis farten blir oppjustert til 60 går det greit, 70 er noe jeg faktisk syntes er litt for høy fart med samme opplæring, 50 som det var før er akseptabelt.
Uansett hva som skjer, så blir ingen fornøyde med resultatet med mindre fartssperringene fjernes helt.
Ja, her i trondheim er det jo easy living, ihvertfall om man er student, tror de (med rette) driter i oss. Ble stoppet av en ivrig politimann fordi vi var to på scooteren for en liten stund siden, men det var bare tilfeldigheter.Hawken wrote:Har ikke sett en eneste en på 2 år, bare hørt om 2 av de..
AtW