Gul Cagiva Mito

Prat om lett MC.
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

hei
Har nå solgt min suzuki intruder og skal gå til innkjøp av en mito, har betemt meg 90% på at det blir denne, men vil gjerne høre litt synspunkter :roll: :D
Image Image Image Image
Det er en Gul Cagiva mito 2001mod har gått 5122km sitter på effektanlegg (gjør over 170km) Som sakt har tenkt til og kjøpe den, og jeg har lyst på gul, liker den fargen Ting som jeg har tenkt til og gjøre når jeg får den er: Lakkere felgene svarte - sota vindskjerm - Gul rimtape - dekkpenn - blå bremse slanger - bytte alle skruene til blåe skruer - blink lys i baklykt - blink lys i speil - blå fotvilere, det er det jeg har planer om og gjøre først, ellers så skal jeg ha den så rein som mulig, ikke alt for mye klistemerker og dall.
blir glad for komentarer osv :D
:twisted: Carboy :twisted:
-Carboy-
Kelso
Posts: 404
Joined: 13 Dec 2007 23:08
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Kelso »

Trur du burde la være og sette på blå detaljer rundt om, klarer ikke og få det til og se bra ut. Gult og blått liksom :-p
men ellers, kul sykkel, går aldri i værden over 170 km/t
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Scotty »

Du skriver at du skal ha den så "rein" som mulig, da vil jeg anbefale å droppe alt det blåe med en gang. Samt blinklys i speilene..
Gjør heller delene polerte eller chrome. Og nope, den gjør nok ikke over 170km/t overhodet.
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

er kanskje ikke no fint med det blå, trur du gule skruer hadde vært finere da?
Nei jeg har snakka med han og det er sånne små blinklys på den ifra før av, så kommer ikke til og bytte alikevell :roll:
Det er tatt av alle plombene og dysa opp, samt effektanlegg, så tviler ikke at den gjør 170 og kanskje litt mer, men kjøper ikke sykkel fordi jeg skal ligge i 170km/h uansett hvor, ville bare påpeke hvor mye den ca gjør:P
Bare og komme med flere synspunkter, gjerne hva som passer til den og hva dere synes om denne?
Ps: vill ha den så regn som mulig ja, men samtidig ha litt ekstra vi dere skjønner :)
:twisted: Carboy :twisted:
-Carboy-
Kelso
Posts: 404
Joined: 13 Dec 2007 23:08
MC: 04'Aprilia RS125 - Manuel poggiali

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Kelso »

blanke skruer syntes jeg du burde ha!
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Mantis »

Flott sykkel etter mitt synspunkt!
Selv er jeg svært lite fan av grønne lys og ting i den fasetten. Synes generelt det var ett dårlig forslag å bytte ut alle skruer med blåe skruer. Tenk deg om, passer gult og blått sammen? Jeg ville svart nei.

Jeg ville gått for svarte, litt gullaktige eller svarte skruer. Vil se mye mer stilrent og "skikkelig" ut.
:)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

Går for svarte og blanke skruer :D sant det, passer ikke helt, blir litt for mye svenskt :roll: men resten passer vell, og fargen forguder jeg helt, blir gul cagiva og gul ducati om noen år :D
trenger mer ideer og meninger om sykkelen og hva som burde gjøres ;-)
-Carboy-
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen

Re: Gul Cagiva Mito

Post by MowZ »

Synes den var ganske tøff, men for guds skyld ikke ødlegg den med blåe skruer osv! La den være litt clean. Og toppfart på lett-mc har jo vært en stor diskusjon så skal ikke begynne på den, men over 170? nope.... Uansett, håper du får deg en fin sykkel så det blir mange turer i 09 ses.! :D
BMW S1000RR, Simply the best!
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

MowZ wrote:Synes den var ganske tøff, men for guds skyld ikke ødlegg den med blåe skruer osv! La den være litt clean. Og toppfart på lett-mc har jo vært en stor diskusjon så skal ikke begynne på den, men over 170? nope.... Uansett, håper du får deg en fin sykkel så det blir mange turer i 09 ses.! :D
Ja er fin sykkel dette blir nok denne :D Gult er kult:P men det blir ikke blå skruer, som jeg sa så liker jeg det reint, og det ville blitt litt harry med blå skruer, men jeg så vell ikke det for meg med en gang, men vent og se den kommer til og blir bra ;-) men toppfarten på den vet jeg er ca 170 (noe han sa) men driter vell egentlig om den går over eller under 170, har ikke tengt til og miste lappen, når det er noe jeg er mest glad i :roll: men vil bare ha en som går godt og denne skulle vell det, og ja du kommer nok til og se meg på veiene, kjører over alt og 24t :D
Og har sett at det ikke blir noe fint med blå skruer, og skal heller ikke ha blå slanger og blinklysene forblir som dem er, så er ikke noe vits og påpeke akkurat det noe mer:P men vill gjerne høre litt hva dere syns og meninger om andre ting en akkurat skruene :D
Fy fader og moro det blir med ny sykkel :D får virkelig håpe det blir denne :D
-Carboy-
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Scotty »

Jeg har svært vanskelig for å tro at sykkelen klarer 170 i det hele tatt. Er det bare effektanlegg som sitter på? Ser forøvrig veldig likt ut som orginale.. spurt han om det bare er plomba som er fjerna? Og åssen dreving er det på sykkern?
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

Synes kanskje det ikke var noe vits og dra denne toppfart diskusjonen noe mer, men svarer alikevell, Den har effektanlegg, dysa opp, tatt alle plombene også har den org dreving, men går sikkert bra nok i masse vis :D
Forestene scotty hvor mye gjør din a :roll: bare litt nyserig, også lurte jeg på og skaffe meg scorpio alarm når jeg får ny sykkel, er dette vanskelig og fikse og er den effektiv?
:twisted: Carboy :twisted:
-Carboy-
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Gul Cagiva Mito

Post by Scotty »

Min gjør ca 160 på en vindstille dag. Å sette opp Scorpio alarmen er veldig lett, utrolig plug and play. Ganske effektiv liten sak. :)
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Gul Cagiva Mito

Post by tshansen »

Fet sykkel, men for guds skyld, kvitt deg med de grønne lysa, og ikke tenk på blått i det hele tatt!! [-X
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
carboy
Posts: 1288
Joined: 16 Feb 2008 16:07
Location: Hokksund

Re: Gul Cagiva Mito

Post by carboy »

LordShaft wrote:Fet sykkel, men for guds skyld, kvitt deg med de grønne lysa, og ikke tenk på blått i det hele tatt!! [-X
Den er grei ;-)
-Carboy-
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Gul Cagiva Mito

Post by tshansen »

Ser også at blinkerne framme er såpass anonym på denne sykkelen! Tror ikke jeg ville gjort noe med de framme. Det koster tross alt litt å få speil med blinkere i! Men bak er det meget bra å legge de inn i lyktene, eller i de små felta ved siden av. midt under salen bake. =D>
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Locked