Utvikling av nye deler for moped, cross og MC

Prat om lett MC.
Post Reply
holmen88
Posts: 4
Joined: 02 Apr 2009 18:00
MC: Aprilia RS 125

Utvikling av nye deler for moped, cross og MC

Post by holmen88 »

Hei

Jeg jobber i Blueprints DA, http://www.blueprints.no.

Kort firma info:
BP driver først og fremst med produktutvikling og produksjon av egne produkter. BP opererer også som underleverandør til proffmarkedet i Norge. Vi holder til i Fredrikstad i lokaler på over 3000m2, samt at vi har produksjon hos våre sammarbeidspartnere i Sverige, Litauen og Kina. vi utvikler og produserer alt i plast, akryl, stål, aluminium, treverk, silketrykk, tepper med mer. Vi har svært få begrensninger i utforming og materialer og med tiden opparbeidet et nettverk som gir oss tilgang på et utrolig bredt spekter av produksjons metoder.

Vi er stadig på utkikk etter nye satsningsområder og produkter og den sammenheng har vi sett litt på markeder rundt moped, cross og MC.
Da vi ser at feks prisen på kåpesett og andre plast detaljer til 2-hjulinger er svært høye og at det resulterer i at svært få kjøper dette nytt. Der ser vi muligheten til å utvikle deler og komponenter som erstatter orginal deler eller styling for å få et litt annet preg over sykkelen. og dette da selvfølgelig til priser som den typiske "mann i gata" har råd til.

Vi er på utkikk etter andres mening og interesse rundt dette. Så jeg ber alle av dere som har ideer og forsalg til produkter og som gjerne kunne tenkt seg dette til en mye mer akseptabel pris om å poste dette her.

Fint om dere legger ved info som; alder, kjønn, bofylke, Sykkeltype, og modell og selvfølgelig Hvike komponenter/deler som dere kunne tenkt dere på deres egne sykler:

Noen eksempler:
- Kåpesett
- Speil
- Kjedekasser
- Blinklys

Den som kommer med ideen til et produkt vi gjennomfører vi selvølgelig få dette til sin sykkel helt gratis som takk for innsatsen :D

Fint om vi holder denne tråden mest mulig ryddig og enkel så de vil bli enklere for oss alle og dele tanker og ideer. Om denne tråden har havnet i feil forum ber jeg moderator om å flytte denne til et mer passende sted.

For spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt


Mvh

Aleksander Holmen
Utvikling og produksjons ansvarlig
Blueprints DA
Post Reply