Da var Miton i hus =D
-
- Posts: 154
- Joined: 31 Dec 2006 04:24
- MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt
crab wrote:om jeg ikke har dårlig syn så er det det som står der jaEike_Oak wrote:Er sykkelen FP?
(skiltet)
Lol, tror han mente full power:P tror ikke du ?;P
Vil tro den er full power:P han sa så vertfall;P
å FP på skiltet skulle liksom bety full power ^^
tror jeg XD
Last edited by Ducos on 11 Apr 2007 00:06, edited 1 time in total.
Honda NSR125 som er sykkelen vettu
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Og når du blir 18 så modifiserer du Aprila RS 250 gaffler. Bruk nedre del av Mito gaffelen som presses på gaffelbena og styrekrona fra en RS 250 men den må være ikke nyere enn 99 modell. Nydelig framstilling av det med litt lengre stuk som du kan justere. Ny Ohlins justerbar bakdemper også dytter de en Cagiva GZ motor på 350 ccm inn i ramma og tar deg en tur til Biltilsyn og Tollvesen og voila ! Du har da antagelig 1 av de sprekeste mellomvekterene i Kongeriket. Og ikke mange som er lik den ihvertfall.
Kjøp heller en Mito 350 fra Italia. Går værre enn RS 250 men enkelte årsmodeller har trøbbel med forbrems caliperene så den burde du bytte isåfall. Cagiva er klar over problemet så prisen på ny caliper er hyggelig i Italia ihvertfall.mathiazz wrote:Kjør den som den er
Faen, jeg kjøper meg en RS250 og kjører fra hele gjengen. haha!
Generellt er det ikke noe å spare på å kjøpe deler direkte fra Italia. Det eneste å klage på er gearkassa på denne modellen. Den går dårlig på lave turtall og du må gjerne ned både 2 og 3 gear når motbakkene kommer og da går bensinforbruket rett opp. Muligens innmaten til RS 250 kan tilpasses ?
Last edited by Pollti on 12 Apr 2007 20:52, edited 1 time in total.