KTM EXC 125ccm toppfart

Prat om lett MC.
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

det er tragisk å lese her...Jeg er vel den eneste som har 125`n her..folk som hverken har den eller "en kompis sa" kan holde tyst da..
Sx og Exc har NESTEN identisk motor, litt forskjellig utveksling,
sx har 5 gir, exc har 6gir. og sx har litt større gasser.

og du...dynoutskriftgutten, stikk til mopedportalen ell no..du hører til der.
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
viper
Posts: 144
Joined: 29 Apr 2005 19:23
MC: husaberg fs650c
Location: brandbu

Post by viper »

mulig du ikke har sakt det men en del folk her inni sier at ktm 125 går en del bedere en den gjør.at sykkelen ikke går på hjulet i 4 med gass og gjør 160 km/t kan vel du skrive under på?

sykkelen går jo foraldel bra men ikke så bra som enkelte her sier
04 mod fs650 motard sykkel
morra-di@hotmail.com
Posts: 188
Joined: 27 Jun 2006 17:51
Location: Sande

Post by morra-di@hotmail.com »

gsxr-(r) wrote:det er tragisk å lese her...Jeg er vel den eneste som har 125`n her..folk som hverken har den eller "en kompis sa" kan holde tyst da..
Sx og Exc har NESTEN identisk motor, litt forskjellig utveksling,
sx har 5 gir, exc har 6gir. og sx har litt større gasser.

og du...dynoutskriftgutten, stikk til mopedportalen ell no..du hører til der.
hvis folk som bare hadde hatt exc skulle skrivd her hadde ikke mange skrivd. og du kan jo stikke til mopedportalen du, vedder på at den ikke har den effekten du sier, da mener jeg orginal. du har jo ingen bevis..
Mito 06 og Honda Crf 250 :D
Ec0
Posts: 26
Joined: 19 Apr 2007 23:53
Location: Fitjar

Post by Ec0 »

morra-di@hotmail.com wrote:
Ec0 wrote:En cross sykkel skal gå ca 5timer før den er kjørt inn med det nye stemplet!!!! De som kjører i NM og sånt i 85klassen skifter ikke stempel etter 5 timer..... da hadde de skifta stempel annen vær trening og løp da.....! Tror kanskje jeg vet litt mer enn deg morra-di@hotmail.com har faktisk kjørt cross siden jeg var 7 år!!!! og har skrudd på det ca like lenge!!!
unnskyld meg, men nå begyner jeg å tro at du bare kødder med meg :lol: et stempel blir innkjørt på 15 min, og jo, mange i 85 klassen bytter stempel etter 5 timer! i 125cc klassen i roadracing bytter de stempel etter HVER gang de kjører!! det er fordi de syklene har opptil 50 bakhjulshester. da jeg bytta stempel på cr'en for noen måneder siden så kjørte jeg litt forsiktig rundt på jorde i ca 15 min så ga jeg bånn gass, tok det ut for en måned siden eller no; det var helt fint, så nesten ut som at jeg akkurat hadde satt det i... :D
Du skal faktisk kjøre rolig de 5 første timene etter man har skiftet stempel... trodde selv det var mindre helt til jeg skjærte YZen min!!! Fikk en fra roadracing teamet til yamaha til å fikse den for meg og han sa at man skulle kjøre sykkel rolig de 5 første timene!!!!
Image
User avatar
ktmalex
Posts: 60
Joined: 18 May 2007 03:46
MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P
Location: ålesund for life da bitches

Post by ktmalex »

Ktm dude wrote:Jeg har en orginal Exc 125ccm. Har hatt den oppe i 160, men jeg tror den hadde gått fortere med mindre forskjerm og motardhjul. Jeg tror man kan få den opp i 180km/t hvis man setter på annen topp og effekt anlegg. Men da tror jeg ikke sykkelen holder så lenge. Hehe! :D
BULLSHIT!! :smt021
Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
User avatar
ktmalex
Posts: 60
Joined: 18 May 2007 03:46
MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P
Location: ålesund for life da bitches

ktm exc 125

Post by ktmalex »

Ktm`n min har rundt 36 hk no, da har e eff. annlegg større dyse å svanehals! No går min 150++? 0-100 på ca 4-5 sek..
skal ha en ringa stempel snart det ska gi me rundt 46 hk!
min e mostard (120/160), å e har batteri på an :D


noen som er god på wheelie her å har samme sykkel??
Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Må være et slags magisk stempel om det gir 10hk ekstra? :)
morra-di@hotmail.com
Posts: 188
Joined: 27 Jun 2006 17:51
Location: Sande

Post by morra-di@hotmail.com »

Ec0 wrote:
morra-di@hotmail.com wrote:
Ec0 wrote:En cross sykkel skal gå ca 5timer før den er kjørt inn med det nye stemplet!!!! De som kjører i NM og sånt i 85klassen skifter ikke stempel etter 5 timer..... da hadde de skifta stempel annen vær trening og løp da.....! Tror kanskje jeg vet litt mer enn deg morra-di@hotmail.com har faktisk kjørt cross siden jeg var 7 år!!!! og har skrudd på det ca like lenge!!!
unnskyld meg, men nå begyner jeg å tro at du bare kødder med meg :lol: et stempel blir innkjørt på 15 min, og jo, mange i 85 klassen bytter stempel etter 5 timer! i 125cc klassen i roadracing bytter de stempel etter HVER gang de kjører!! det er fordi de syklene har opptil 50 bakhjulshester. da jeg bytta stempel på cr'en for noen måneder siden så kjørte jeg litt forsiktig rundt på jorde i ca 15 min så ga jeg bånn gass, tok det ut for en måned siden eller no; det var helt fint, så nesten ut som at jeg akkurat hadde satt det i... :D
Du skal faktisk kjøre rolig de 5 første timene etter man har skiftet stempel... trodde selv det var mindre helt til jeg skjærte YZen min!!! Fikk en fra roadracing teamet til yamaha til å fikse den for meg og han sa at man skulle kjøre sykkel rolig de 5 første timene!!!!
Jeg velger å ikke tro på det :D i boka står det at sykkeln min skal kjøres 10 timer på stempelet før det byttes, da kan man jo ikke kjøre det inn på 5 timer! og alle jeg har hørt med/kjenner kjører det inn på ca 15 min, jeg har vært på star/snellingen pluss noen andre steder å hørt.
I 125cc klassen roadracing bytter mange stempel etter hver gang de har kjørt, og i 85 klassen i cross bytter mange etter 5 timer, bare forhør deg litt rundt så hører du det nok, eller så ber jeg deg ta kontakt med han her : http://bike.no/member/view.php?id=3151
Mito 06 og Honda Crf 250 :D
User avatar
ktmalex
Posts: 60
Joined: 18 May 2007 03:46
MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P
Location: ålesund for life da bitches

Post by ktmalex »

ErlingSG wrote:Må være et slags magisk stempel om det gir 10hk ekstra? :)
hehe skulle nesten trodd d... :D
Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Jeg tror ikke du så ironien i der inlegget.
User avatar
ktmalex
Posts: 60
Joined: 18 May 2007 03:46
MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P
Location: ålesund for life da bitches

Post by ktmalex »

Tore^NSR wrote:Jeg tror ikke du så ironien i der inlegget.
gjor d men ka faen du bryr d for da...
Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

herregud for en fjortiss :roll: Hvilket stempel er det som gir 10 hester mer? Det vil jeg gjerne se, hvem er produsenten? Pris? Hvor selges det?
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Post by Bonnis »

ktmalex: Sorry, men tviler sterkt på at du vil tjene såpass på et etringa stempel. :)
morra-di@hotmail.com
Posts: 188
Joined: 27 Jun 2006 17:51
Location: Sande

Post by morra-di@hotmail.com »

uten stempel får man 20 hk extra!!
Mito 06 og Honda Crf 250 :D
User avatar
ktmalex
Posts: 60
Joined: 18 May 2007 03:46
MC: Ktm Exc 125 supermotard
Den har ca 38 hesta, lure på om
e ska sette inn et en ringa stempel
å få enda mer :P
Location: ålesund for life da bitches

Post by ktmalex »

Tore^NSR wrote:herregud for en fjortiss :roll: Hvilket stempel er det som gir 10 hester mer? Det vil jeg gjerne se, hvem er produsenten? Pris? Hvor selges det?
http://www.mc-deler.no/
men tror du må ringe, e fårstår me ikke på sia xd
xD snakk om kem som e fjortsien...
Kjøre ktm exc 125 sm 05mod me ca 40 hesta
Post Reply