Nsr-folk, sjå her :)

Prat om lett MC.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Bonnis wrote: Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
Den "nye" modellen av Nsr ble først laget i 96/97 og produksjonen sluttet i 2000 en gang.
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Post by Bonnis »

Den er grei! :)
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

Tore^NSR wrote:
Bonnis wrote: Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
Den "nye" modellen av Nsr ble først laget i 96/97 og produksjonen sluttet i 2000 en gang.



1994 er eksakt årstall på den "nye" NSR'en, altså den som ser ut som de vi fleste her har, 1994 å nedover har et annet utseende..

kjenner en fyr som har en 92 mod eller noe lignende, den går faktisk bra, tro det eller ei :P
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Hookie
Posts: 87
Joined: 29 Mar 2007 19:04

Post by Hookie »

Gir dette no slitasje på sykkelen? jeg mener, sliter man motor deler osv mye fortere da? Og er det lett å gjøre feil? :P
Honda NSR -98 mod.
User avatar
Dawes
Posts: 299
Joined: 02 Nov 2006 13:28
Location: Forstad til helvete

Post by Dawes »

Motorn å drivverk er jo i grunn bygget for dette, en FP nsr skal i TEORIEN holde like/om ikke lengere enn en plombert en!
så noe ekstra slitasje skal der ikke være!
Nå: Cbr 125R 05
Image
fr1g1
Posts: 10
Joined: 18 May 2007 19:37

Post by fr1g1 »

heihei folks;)
Fint å høre at flere har lagt merke til guiden min!:)
Håper jeg får høre erfaringer etter denne modifikasjonen!;)
Honda NSR
Jollymoto, FP-CDI, 140 dyse, Powerfilter, Modifisert eksosventil
Bewee
Posts: 64
Joined: 01 Nov 2006 16:40

Re:

Post by Bewee »

Bonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.

Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
I en guide av Alain SANIARD, har den vist til akkurat den samme tegninga som de ble lagt ut til på apriliaforumet. Denne har vært i flere år!! Så dette er ikke noe nytt som Fr1g1 har funnet ut eller noe, bare lest.. men det funker greit å ta sperra da :)
Honda nsr
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: Nsr-folk, sjå her :)

Post by Bonnis »

Samma det, er Frigi som har spredt det ut til det norske folk. Han har jo likevel "funnet det ut" selv om han fant det et annet sted på nettet. :)
Post Reply