Nsr-folk, sjå her :)

Prat om lett MC.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Nsr-folk, sjå her :)

Post by ErlingSG »

Dette er ein gledens dag, no kan vi som kjøyrer nsr uplombere cdi'ane våre like lett som aprilia-folket! :D
http://aprilia.7kt.net/forum/viewtopic.php?t=771
Dette skal i allefall gjerast her i gården! Kjem ein skikkeleg veiledar med bedre bilder og grundigare forklaring!

Erling
[/url]
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Post by EvenDeven »

Artig :D
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
wiir
Posts: 52
Joined: 07 Apr 2007 19:37
MC: Honda NSR 03 mod, svart/sølv... ublombert,fp cdi, carbon reeds, åpen eks.ventil...

Post by wiir »

godt gjort ErlingSG :)
men ditte e egentlig slikt man ikke sir ;) så går "din" nsr best av alle;) hehe... må vær litt slur... men takk for hjelpen... skal ut å prøve no senere, bare jeg får til dinna vaieren først:)
Honda Nsr 03- Jollymoto
Pocketbike
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

hoho, nice nice^^

skal tro om det blir mye forskjell:P

men tror jeg må si nei ;|

min er så å si solgt:O


hadde vært EEEEEEEEEEEEVIG gøy :D
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

ANYWAYS, hvor ligger denne CDI'en på NSR'en?:P
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
Tore^NSR
Posts: 1467
Joined: 17 May 2005 21:19

Post by Tore^NSR »

Helt bak under den stål bøylen
Ducos
Posts: 154
Joined: 31 Dec 2006 04:24
MC: X - NSR 125 2003(2004reg)
X - Toyota MR2 MKII
Now: Mercedes 190 (rømerca)
Now: Mercedes 190E turboprosjekt

Post by Ducos »

Tore^NSR wrote:Helt bak under den stål bøylen
okey^^ komis av meg vil vite:P

jeg å vil.. men skal jo selge:P
Honda NSR125 som er sykkelen vettu :)

- Mazda RX7 FD3S. bruksbil
- 190D 3.0 superturbo. prosjekt
- 190D 2.5 turbo. vinterbil
- 190E 2.0 turbo. lakt på is.
supongen
Posts: 49
Joined: 12 Apr 2007 10:55
Location: Trondheim CITY

Post by supongen »

jeg har en 2001 model, sikker på at dette funker på min ;)
Ser at du har 97 model. er det noen forskjell på CDI-ene mellom gamle og nye. Ikke at 2001 er ny da, men du forsto sikkert poenget :)
User avatar
Joachim
Posts: 927
Joined: 26 Mar 2007 16:06
Location: Oslo(Ålesund)

Post by Joachim »

Skal du selge NSR'n? Hva skal du ha du da?
- Triumph Daytona T595, 1998-modell
- Aprilia RS 250 Harada Replica, 2000-modell
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Post by Bonnis »

Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.

Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Supongen: Skal ikkje være nokon forskjell..
wiir: Ålesunder du, tydlivis ;) Tja, RS-folk har lenge hatt denne fordelen, no har vi den også :D Syns det måtte ut til folket! ;) Skal prøve når nsr'en har komt på veien, vil prøve før og etter..

Erling
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Post by ErlingSG »

Bonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.

Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
Ehm, la jo ut link til apriliaforumet :) Har aldri prøvd å påstå at eg har skreve det sjøl..
Trotat
Posts: 22
Joined: 03 May 2007 08:29

Post by Trotat »

Bra funn! Jeg og en kamerat gjorde dette på syklene våres i dag og begge to gikk mye bedre med bedre bunndrag.. Jeg har en 03 modell som var utrimmet før i dag ( skal kjøpe effektannlegg).. er ikke registrert enda så fikk så vidt prøvd den.. Men skal si at jeg merka forskjell.
Han andre kjørte i 140 på en strekning med meg bakpå uten problemer. Før har han såvidt runkket å komme opp i 130 på den strekningen alene. Så Her kan du spare penger
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Post by Bonnis »

ErlingSG wrote:
Bonnis wrote:Virker som dere tror det er Erlend som har finni ut dette. Det er det ikke, men Fr1g1 på aprilia.7kt.net som har gjort.

Det skal såvidt jeg vet funke på alle NSR`er av "de nye" modellene. Etter hva jeg har forstått så ble NSR`er sluttet produsert i 97-98, så har de bare solgt litt etter litt? Hvis dette er riktig, så skal det nok funke på din, supongen. :)
Ehm, la jo ut link til apriliaforumet :) Har aldri prøvd å påstå at eg har skreve det sjøl..
Neida, veit det. Virka bare som noen trodde det. :)
Asker_Alex
Posts: 326
Joined: 02 May 2007 21:54
Location: Asker

Post by Asker_Alex »

Bra jobbet :D Som som Trotat sier så gikk syklene mye bedre, jeg prøvde med fpcdi og jeg merket stoor forskjell.
Drit enkelt og fixe også.
Han fyren på aprilia forumet kunne ha tjent penger på detta :lol:..
Post Reply