ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Prat om lett MC.
Locked
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Winalot »

Heisann alle sammen!

Jeg har hatt en god runde her inne på forumet nå og ser en trend som ikke er særlig positiv. Jeg har nå gitt advarsel til de brukerne som jeg har funnet verste eksempler på, og flere kan lett gis ut. Med denne beskjeden er herved samtlige advart. Hvis innlegg/tema som har en uhøflig tone, mobber eller på annen måte har en uønsket atferd vil dette bli slått hardt ned på i fremtiden!

Tenk før dere skriver, ikke omvendt.

- Winalot :)
Image
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Bonnis »

Roger that.

Håper bare at NSR-freak fikk også fikk en advarsel etter hva han sa til meg i denne tråden.
Jeg siterer:
Han er syk i hode derre syke rævpulte homsen!
Jeg syns forresten det er bra at dette skjedde, så håper jeg vi slipper userøse kommentarer i framtiden.
Last edited by Bonnis on 27 Oct 2007 23:58, edited 1 time in total.
User avatar
Maverick
Posts: 381
Joined: 23 Jun 2007 22:39
MC: 03' Honda NSR

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Maverick »

Bra dette blir tatt tak i, var ikke spesielt bra stemning her til tider.. :?
Image
- Honda NSR 2003
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by EvenDeven »

Er så enig.. Så mange meningsløse diskusjoner her..


Bra Winalot :D
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
Ariakas
Posts: 5
Joined: 22 Oct 2007 10:55
MC: Har ingen sykkel enda... Vil ha råd om hva som er lurt å kjøpe som førstegangskjøper. Vil ha en 125Cc til å begynne med.
Location: Bergen

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Ariakas »

For nye brukere som kommer inn hit (meg selv for eksempel) så er det litt teit å bli møtt av sure miner og lignende bare fordi en stiller et spørsmål til andre her som er veldig mye mer kvalifiserte innenfor fagfeltet enn det en selv er. Skjønner det slik at mange av "kranglene" oppstår fordi folk ber om råd om hvilke sykkel en bør velge (slik jeg gjorde) og det er litt teit. Når en ny bruker som meg selv ber om råd så er ikke det en invitasjon til en krangel. Da forventer man å få saklige innspill fra folk som eier en sykkel og at de deler sine erfaringer. Jeg fikk veldig mye gode tilbakemeldinger fra folk på hva som var lurt å velge, men merket også at dere har veldig mange her inne som ikke vet å oppføre seg mot andre når de skriver innlegg.

Uansett så er det flott av moderator å komme med en slik advarsel, og jeg personlig setter stor pris på det iom. at jeg håper på å være medlem her en stund og lese mange gode innlegg fra de med litt mer erfaring innenfor mc og lignede =)
Gixxerman

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Gixxerman »

Saken er at man bør lete og søke litt før man slenger ut en tråd, spesielt når man er ny. Og spesielt når det er en topic som veldig mange spør og lurer om.
Når man da har vært her inne en stund og samme spørsmålet kommer igjen og igjen og igjen, så blir man oppgitt. Derfor får de nye ofte gjennomgå. Slik er det på alle forum jeg er eller har vært på så da bør man lære seg det en gang for alle. Et forum er et informasjonsarkiv, og da bør man søke opp informasjonen før man poster.
Simen H
Posts: 626
Joined: 31 Oct 2006 21:55

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Simen H »

Veldig enig med Gixxerman der ;-)
User avatar
nakken
Posts: 49
Joined: 12 Oct 2007 11:46

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by nakken »

Bonnis wrote:Roger that.

Håper bare at NSR-freak fikk også fikk en advarsel etter hva han sa til meg i denne tråden.
Jeg siterer:
Han er syk i hode derre syke rævpulte homsen!
Gidd å heng ut enkelt personer da. blir for teit :)
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Winalot »

La meg bare si en ting:

Alle som oppfører seg i strid med forumreglene som enten vi ser selv eller får rapporter om av dere vil bli vurdert. Det er ikke slik at vi prøver å ta noen av dere, men alt det vi ser vil bli tatt seriøst og så likt som mulig :)
Image
alexanderyi
Posts: 1136
Joined: 13 Jul 2007 23:27
MC: 98' Kawasaki Ninja ZX6R
Location: Valdres/Bærum
Contact:

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by alexanderyi »

bra at du rydder opp =D>
Bonnis
Posts: 687
Joined: 18 May 2006 17:17
MC: Honda X11
Location: Vestfold

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by Bonnis »

nakken wrote:
Bonnis wrote:Roger that.

Håper bare at NSR-freak fikk også fikk en advarsel etter hva han sa til meg i denne tråden.
Jeg siterer:
Han er syk i hode derre syke rævpulte homsen!
Gidd å heng ut enkelt personer da. blir for teit :)
Altså, dersom ingen av moderatorene/adminene så dette, syns jeg noen skulle si i fra. Siden det var i min tråd han sa det, følte jeg at jeg kunne si i fra.

Jeg henger han ikke direkte ut, jeg syns bare at han også fortjener en advarsel i likhet med hva jeg har fått.
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Re: ADVARSEL TIL BRUKERNE AV LETT MC FORUMET! LES!

Post by NoName »

Hold dere til forumreglene, så går det så bra så.

Stenges.
Locked