Bortsett fra vask og en tur til "storbyen" Buriram (ca 140 km tur retur) har AT'en fått hvile. Skolen har startet og jeg er på 13 året som frivillig musikklærer som driver ett skolekorps på rismarkene med 35 musikanter, noe som krever litt innsats. Er villig til å vedde en stor Chang på at vi er det eneste korpset som spiller Norge i Rødt Hvitt og Blått

. Nok om det.
Neste uke er det skolefri mandag og tirsdag det må utnyttes. Sel vom regntiden har begynt satser jeg på mc tur, denne gangen med min faste passasjer som er lærerinne og dermed har fri disse to dagene. Jeg planlagt å kjøre nordover, men siden det som sagt er regntid er det kun første overnatting som er bestilt slik om det blir for ufyselig vær kan ruten endres. For dere som vil se på kart eller er kjent i Thailand. Her er den planlagte ruta:
Lørdag 31/5: Hjemmefra til Lom Sak 467 km
Søndag 1/6: Lom Sak til Loei 199 km Kort rute men mye å se i området så kan fort bli mange stopp og noen avstikkere
Mandag 2/6: Loei til Chayapum 251 km på veien hjemover velger jeg en rute som er nesten ny for meg også
Tirsdag 3/6 : Chayapum og hjem 244 km transport etappe
Onsdag 4/6 er det skole igjen og både passasjeren og jeg skal jobbe.