Om jeg må holde meg mest mulig rundt hjemme så har jeg tenkt tanken på å sparke i gang en liten pre-høst tur igjen, enten i forkortet utgave eller i normal lengde, men jeg blir kun med på deler av turen som er i nærheten av hvor jeg bor. Vet at flere her inne har forespurt en slik tur igjen.
Så nevnte jeg så vit en mulighet for veteran tur, mye som skal klaffe for noe slikt. Men tenker at på samme måte som at du ikke nødvendigvis må ha 250cc crosser for å stille på GiØ så må man ikke nødvendigvis være låst til at samtlige MC'er skal være veteran, selv om det hadde vert moro. Enkelte MC førere er jo også veteran i seg selv

Skulle det ende opp med at jeg blir låst fast hjemme hele året står selvfølgelig døren åpen for besøk for den som ønsker å utforske Sunnmøre, enten på 2 eller 4 hjul

For å ikke kun snakke om mulige planer så får jeg legge ut et lite bilde av dagens avkobling fra en lang uke. Står en Husqvarna også her som ønsker litt oppmerksomhet før ny sesong, har blant annet en radiatorguard som skal monteres, så burde den få nye dekk.