Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Borg »

Gratulerer!
Selv restartet jeg MC karrieren da junior ble født :D
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
User avatar
Tekumseh
Posts: 2072
Joined: 03 Aug 2006 01:50
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing
Location: Steinkjer

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Tekumseh »

Aha, det var en annen type kjøretøy ja;-) Gratulerer! :-)
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Kant1 »

Huffdaa, den firhjulingen har jeg jo advart mot før.
Den typen kjøretøy er notorisk plaget med ulyder og lekkasjer alle veier. Ikke hjelper det å bytte lager, foringer, simmeringer og denslags heller.
Dette må du slite med LENGE, og jeg tipper du kommer til å angre opptil flere ganger :roll:

Og den Dominatoren blir nok ikke ferdig de første åra nå nei. :-# :plystre Til det vil firehjuling ta for mye tid


Ellers, gøy med ny jobb, gratulerer. Det er i DeepOcean antar jeg? Er over i landbasert industri jeg, så vi bytter hver vår vei :lol:
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by mekkern »

Gratulerer med nytt kjøretøy.
Har et par erfaringer med BTAT ( barn tar all tid)
Slitsomt til tider men skikkelig herlig med ferske tilskudd til familien. \:D/
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by hakhap »

Gratulerer med nyforvervet
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by intruder »

Se der ja...gratulerer så mye Trondgv,det der overstiger nok MC på alle vis !! :smt113 :smt049
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4551
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Bikeridr »

Gratulerer, begge to og alle tre etterhvert :)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Trondgv »

Takk for det alle sammen, skal nok bli mindre tid til MC fremover, men skal jo gjøre det jeg kan for at MC interessen hans er godt tilstede.
Kant1 wrote: 15 May 2022 13:39 Huffdaa, den firhjulingen har jeg jo advart mot før.
Den typen kjøretøy er notorisk plaget med ulyder og lekkasjer alle veier. Ikke hjelper det å bytte lager, foringer, simmeringer og denslags heller.
Dette må du slite med LENGE, og jeg tipper du kommer til å angre opptil flere ganger :roll:

Og den Dominatoren blir nok ikke ferdig de første åra nå nei. :-# :plystre Til det vil firehjuling ta for mye tid


Ellers, gøy med ny jobb, gratulerer. Det er i DeepOcean antar jeg? Er over i landbasert industri jeg, så vi bytter hver vår vei :lol:
Haha, ja her har jeg blitt advart flere ganger, men de gode genene mine må jo selvsagt føres videre :lol:

Det er DeepOcean ja, godt å være tilbake her. Er på 2. tur på Edda Fauna nå, så da er jeg godt på veg. :D Leste her om dagen at du begynte på land. Det har jeg gått meg lei av.. :plystre
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1633
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Spiritofwinter »

Gratulerer så mye med nyervervelsen. Av erfaring vet jeg at slike ervervelser fort blir en god grunn til å ta seg en lang weekend på MC inn i mellom :)
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Kant1 »

Trondgv wrote: 15 May 2022 19:30 Leste her om dagen at du begynte på land. Det har jeg gått meg lei av.. :plystre
Jeg vet jeg vet... men alt her i livet har en pris, og en slik mulighet som jeg fikk nå, kommer ikke ofte. De bygger nok bare en slik fabrikk i Europa i min levetid, og det attpåtil på dørmatta mi.

Kjenner jeg elsker å sette andre folk i sving, pirke borti feil og mangler, kjøpe store dyre ting og betale med andre sine penger 😁
Jeg sier som Øystein Sunde synge: "Jeg har folk til slikt"

Edda Fauna var jeg på en tur, det er fint å være ombord på Østensjø sine båter \:D/
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Trondgv - Honda og nytt kjøretøy

Post by Trondgv »

Spiritofwinter wrote: 16 May 2022 18:17 Gratulerer så mye med nyervervelsen. Av erfaring vet jeg at slike ervervelser fort blir en god grunn til å ta seg en lang weekend på MC inn i mellom :)
Takk for det 😁
Kant1 wrote: 16 May 2022 22:17 [quote=Trondgv post_id=412368 time=<a href="tel:1652635804">1652635804</a> user_id=9884]
Leste her om dagen at du begynte på land. Det har jeg gått meg lei av.. :plystre
Jeg vet jeg vet... men alt her i livet har en pris, og en slik mulighet som jeg fikk nå, kommer ikke ofte. De bygger nok bare en slik fabrikk i Europa i min levetid, og det attpåtil på dørmatta mi.

Kjenner jeg elsker å sette andre folk i sving, pirke borti feil og mangler, kjøpe store dyre ting og betale med andre sine penger 😁
Jeg sier som Øystein Sunde synge: "Jeg har folk til slikt"

Edda Fauna var jeg på en tur, det er fint å være ombord på Østensjø sine båter \:D/
[/quote]Ja jeg ser den, du passer nok perfekt i den rollen :lol: Edda Fauna er en bra båt ja, har siste tur der i år før jeg skal på Volantis ut året.
Post Reply