Slet litt med hjelmen i begynnelsen da den var litt trang på det ene øretSpiritofwinter wrote: 06 Mar 2026 10:34 Kjøpte Airoh hjelmen på slutten av sesongen i fjor, så har ikke fått brukt den så mye, men kjennes god ut så langt.
Men @Borg har jo samme hjelmen, bare med BMW logo, han har litt mer erfaring og er veldig fornøyd med den.
Kjapt søk nå viser at Airoh bruker sitt eget AWC intercom system i hjelmen, dette ser ut til å være produsert av Interphone.
Misunnelig på at du er igang med sesongen, men. Ny sykkel og så ut nå
Selv venter jeg til de har sluttet å salte og det har kommet et par regnskyller. Sykkelen er ikke tektylert, slik som bilen, og salt kommer inn over alt, selv der du ikke kommer til med vasking.