Jeg er en mann på snart 39 år. Bor i Lørenskog utenfor Oslo. Er antagelig ikke så veldig attraktiv, i og med at jeg fortsatt er ungkar.

Fikk interessen for motoriserte kjøretøyer med to hjul i 12-års alderen, da jeg fikk min første moped. Så ble det bil rett etter konfirmasjonen. Noe gammelt skrot som jeg skulle fikse opp. Selvfølgelig ble det moped på 16-års dagen og videre bil og mc-lappen da jeg fyllte 18. Hovedinteressen den gangen var bygging og trimming av gamle folkevogn bobler. Hadde en god kompis med samme interessen, og våre mer eller mindre hjemmelagde bobler ble et kjendt (men ikke alltid likt) innslag i bygda. Innimellom boble-byggingen hadde jeg en Jawa TS 350 som jeg koste meg med.
Etterhvert gikk motorinteressen over i hvilemodus. Jeg anskaffet meg hund og begynte å bruke naturen. Og det er nok fortsatt hovedinteressen. Være ute i skogen i all slags vær og føre. Sammen med min newfoundlandshund. Han jeg har nå er min andre hund, heter Quintus og er 8 1/2 år gammel. En kjempesnill bamse som er med på det meste. Han har dessverre vært utsatt for noen skader opp igjennom livet, så farten er ikke hva den var. Derfor blir det ikke så mye tid ute i skogen nå.
Så da jeg begynte å få litt tid til overs, kom ideen med å skaffe mc igjen. Kjøpte meg en Kawasaki Z650SR i fjor. Det er vel egentlig et rullende restaureringsobjekt. Har tenkt å ta litt og litt etterhvert og noen turer innimellom. Jeg må vel innrømme at jeg syns det kan være like morsomt å skru som å kjøre. Er så heldig at jeg disponerer en dobbelgarasje uten biler inni, og der driver jeg og rigger til et lite hobbyverksted.

Når den dagen kommer da jeg ikke har hund lenger (håper det blir leeeenge til) har jeg tenkt å anskaffe meg en ny motorsykkel i tillegg til den gamle. Har lyst på en BMW R1200GS eller en Kawasaki KLV1000. Da er drømmen å reise litt rundt i Norge og beskue alle bortgjemte kriker og kroker av vårt langstrakte land.
Ellers tror jeg at jeg har et veldig godt humør, og mye humor. Liker en god replikk, og nøler ikke med å dra igang et ordspill hvis anledningen byr seg.
Jeg hater ikke purken, eller noen annen for den saks skyld. Syns vi er heldige her i Norge selvom mye sikkert kunne vært annerledes. Har ikke så lett for å bli sur, men reagerer på urettferdighet. Reagerer også med irritasjon hvis noen blir behandlet uten respekt. Jeg deler heller ikke mennesker inn i grupper etter hudfarge, men etter hvordan de oppfører seg i forhold til lover og regler og normal folkeskikk.