Intruder og endeLarmen MK... så glad i dag !

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
intruder
MC: 1994 Yamaha Virago 750

Re: Intruder og endeLarmen MK...16 / : Jeg har overlevd tur-retur helvete

Post by intruder »

I dag ble det så tur til Helvete , jettegrytene i Espedalen hvor jeg kjøpte t-skjorte med ovennevnte tekst samt ny caps.
Glemsk som jeg er forsvinner capsene relativt fort så da blir det ny tur for å kjøpe ny annethvert år.
Perfekte kjøreforhold i dag og selvsagt bare asfalt her i gården , turen ble totalt vel 200 km :redface \:D/
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK...16 / 7 : Jeg har overlevd tur-retur helvete

Post by intruder »

På turen til Helvete i Espedalen kjører en langs ei elv med det eiendommelige navnet Dritua,mange artige navn på steder og annet her i landet vårt... :thumleft
Tekumseh
MC: 1980 Yamaha SR500
1958 Tempo Lett Swing 200 (50ccm)

Re: Intruder og endeLarmen MK...16 / 7 : Jeg har overlevd tur-retur helvete

Post by Tekumseh »

intruder wrote: 18 Jul 2022 18:53 På turen til Helvete i Espedalen kjører en langs ei elv med det eiendommelige navnet Dritua,mange artige navn på steder og annet her i landet vårt... :thumleft
Det skal være sikkert og visst ;-)
https://www.nrk.no/nordland/19-spesiell ... 1.12436197
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK...Evertonspellera ER mannfolk

Post by intruder »

Som i fjor har Evertonians startet litt labert,men om de nå blir tatt med buksa nede står det STAKE com på trøya......
så de har , i motsetning til meg , ikke noe å skamme seg over under beltestedet iallfall :smt043 :---)
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK... Tretten bru

Post by intruder »

Mente å kjøre Lillehammer-Segalstad bru-Tretten i forbindelse med Yamaha Custom Clubs treff på Hunderfossen i helga men den tanken slo jeg fra meg.
Andre brua levert av Moelven som har havarert i løpet av seks år...uten forkleinelse for noen.. [-X
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK... sjøl om en æ søtti....

Post by intruder »

Driver jo og ser på MC - folk på Youtube , og sjøl om en æ søtti så heller en mer å mer til filmer mæ jinter.
Å jinter....jinter....hjærte mitt før dekk skreiv min sambygding Alf Prøysen i si tid :redface
Kinga Tanajowski on her bike væla rundt ha vøri interresant...
likeså Noraly Shoemaker åsså kjent som Itchy Boots
siste erobring er a Carolyn , doodle on a motorcykle...ætternavnet ha je itte fått tak i men je ha reggistrert at hu æ gift og mæinn sitt att heme.... [-X

Så ser jeg på Snikkeren MC , en knakandes kjekk kar men lell a gitt \:D/
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK... parkere og avregistrering snart

Post by intruder »

Er vel snart på tide å parkere sykkelen,vil nok kanskje kjøre et par uker til.
Blir å stikke innom Veguvesenet og høre om avskiltning uten å levere skiltene kan gjøres derfra men våger ikke å tro at dette kan la seg løse på en så enkel måte enda....
Blir rundt 2500 å spare på forsikring og avgift på seks måneder så...
................................... 8) ........................... \:D/ ........................

Det finnes mange dristige og gamle motorsyklister men ikke så mange dristige gamle motorsyklister [-X
intruder

Re: Intruder og endeLarmen MK... så glad i dag !

Post by intruder »

Har tilbrakt noen minutter med å lese en " motorcycle cruiser " - reportasje og er stolt som en hane
Virago 750 ble kåret til den beste av åtte 90-talls cruisere , etter en test foretatt av sidrævva gamle kællar som meg sjøl... :redface :redface

Så får det være så sin sak at min kjære har bare et kjøremodus...70 pluss , med Mitas dekk foran og nytt Bridgestone bak kjører den som en påla som salige Pål Claesen sa da han kommenterte turn til han fikk sparken i NRK da han ytret ønske om å bli en bøylehest da Nadia Comaneci landet skrevsover... :plystre

Og jeg kommer til å være ånn le råod ei god stund utover hausten sjø :smt038
Post Reply