RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

RHolmen (blitt bleieskift arbeider på nytt)

Post by RH racing »

legger her ut noen bilder av sykkelen min og min gamle sykkel. har en del planer freomover på hva som skal gjøres med denne.. legger ut bilder så fort oppdateringer blir gjort. men først:

Info om meg: Gutt på 25 år, bor i Oslo, ca 5min fra Tyrigrava. ganske fersk med sykkel, men det er nå min andre sykkel. samboer men ingen unger. liker racing og langturer på to-hjul. samt hyggestunder blandt andre mc folk.. liker tattoeringer (det syns på meg) og liker en øl i ny og ne. men men.. nok drit om meg.. her er bilder:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

og den gamle sykelen..

Image

Image

more to come... :evil: 8)
Last edited by RH racing on 09 Oct 2016 11:22, edited 97 times in total.
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
fighter
Posts: 177
Joined: 04 Jun 2006 11:22
Location: buskerud

Post by fighter »

hey ...fin sykkel :smt023 du kjører
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

la oss de noen Tattoos da 8)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

noen tattoer? ok. dette er ikke alle, men dette er di jeg hadde ferdig liggende på photobucket.

den nyeste min:
Image

keltisk ring på ryggen:
Image

ene dragen min.. har to av disse på samme arm:
Image

også den første jeg tok:
Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

noen nye bilder av sykkelen..hev på miniblinkers foran i dag:

først demontering av kåpa:
Image

så fjernet vi dette lyset: .....
Image

...og erstatter med dette:
Image
Image

tok av tanktrekket, så ut som en gubbesykkel med det på, praktisk.. men trenger det ikke altid:
Image

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

"mini" blinkers :? Nuvel, var ikke store forskjellen akkurat. Eneste var fargen :lol:
Skal det gjøres skikkelig,så :wink:

Image
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

jeg vurderte disse og.. men blei med di andre.. men skal ha mindre blinklys enn deg bak da.. ;) skal ha dem i lampa.. men jo.. er faktisk stooor forskjel..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skal bygge om til vintern. Ingen planer røpes før bildene kommer 8)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

bestillt meg ny sykkel nå.. dette skal kun være en herjesykkel. ZX12RR 03mod. med TURBO ;) denne skal visst gi ca 250hk + lystgass og rørkjølere. portet topp og slipt kam. sort med gedigne bremser.. bestilt usett fra England.. bilder kommer når alt er i boks ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjøpt usett fra England :roll: Får håpe du ikke kjøper katta i sekken. Tror ikke jeg hadde turt å prøve det der :wink:
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Post by supermons »

Modig gjort.. Hørtes ut som en gøy sykkel.. Ble dyrt å importere? Skal bare brukes på bane eller?
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

vel.. planen var banesykkel.. men fikk en trist mail fra eieren her om dagen, dette var jo en banesykkel så han skulle bare kjøre ferdig en cup føre denne blei sendt.. nå er sykklen totaltknust og ikke stort å ha.. men jeg kunne kjøpe reserve sykkelen hans.. men den frister ikke så ille. men nei, den ville ikke vært dyr å ta inn da man kun betaler (bamse)moms på denne..
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

fjernet blinklys bak, og monterte hvit diode lampe i dag. samt beskyttelse på tanken.. men den glemte jeg å ta bilde av.. her er i allefal bilde av lampene før og etter...


Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

Gixxerman wrote:Skal bygge om til vintern. Ingen planer røpes før bildene kommer 8)
Utforder deg Magnus, til en byggeduell og møtes på grava starten av neste år, så ser vi hvem som har har fått gjort mest! Tar du utfordringen? :twisted:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

bygge duel? hehe.. noen som vil røpe noen planer? eller bare bestilles alt av plastik/karbon juggel fra div sider?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply