Kan det ha noe med min årsmodell å gjøre? (1963,med endel "rust")
.........tja, hva skal jeg si? Jo! Er en snodig figur som har jobb for tiden som vaktmester i kommunen. Er på to steder, et bo&servicesenter 4 dager i uka og en barneskole/-hage den siste dagen. Var fabrikkarbeider før div. betennelser i nakke og armer drev meg ut i langtidssykmelding.
Pusler litt med friluftsliv,og modellbygging. Flystevner er en god favoritt, så lenge det er med veteranfly. Er jo støttemedlem i Warbirds of Norway og Dakota Norway, og med i Flymuseets Venner (Flymuseet på GARDERMOEN).
Gedigent giddalaus til tider,og en jæ**** til å arbeide når jeg først setter i gang.
Vet ikke om jeg har lyst til å utlevere meg mer,jeg....
En ting! En RØD 1970-modell Honda CB750 FOUR og en "British Racing Green" Norton 850 Commando av omtrent samme årgang tent mc-interessen da jeg var 7-8 år. Så har den kommet og gått i ujevne perioder,til i fjor. Da kjøpte jeg mc. Lappen har jeg hatt siden 1982,men ikke noe å kjøre på.
Er det noen som gidder å lese dette,da?
"Å hen je kjæm frå i vær'n? Ja, arbesgjivær'n min har ei pottittplænte som våpensjåll Å vi mangler dei to tinga dom på gær'ne sia har; Pen utsikt å go'e naboer. Kjæm du innantæl,på E-6, sving ta på Minne. Å følj Rv.33 ei stunn,tæl vægen blir kjedelig att! Da ær du snart åt mei."