Ja, har vel vært fraværende siden 2016 eller noe deromkring? Tia flyr.
Men jeg skjønner jo at du har kommet deg over på to hjul i svingene igjen, og det er jo flott Skal prøve å lese meg opp på de forskjellige bloggene her så jeg kommer ajour
Ja, har vel vært fraværende siden 2016 eller noe deromkring? Tia flyr.
Var ikke onsløv på mcsiden da?intruder wrote: ↑09 Sep 2023 18:09 Jalmar har vært savnet ja...mener det var en kar på samme tid som kalte seg Onsløv ?
Som president i endeLarmen MK gledes det over at de gamle møtes på valen igjen...
etter noen år er jo Desmo på banen igjen og er å treffe på Den gamle kafe på Lena lørdager ved lunchtider om han da ikke har endret vaner etter at syklene kom under hans vinger igjen
@Onsløv er her også. Sist sett oktober '20Jalmar wrote: ↑09 Sep 2023 18:16Var ikke onsløv på mcsiden da?intruder wrote: ↑09 Sep 2023 18:09 Jalmar har vært savnet ja...mener det var en kar på samme tid som kalte seg Onsløv ?
Som president i endeLarmen MK gledes det over at de gamle møtes på valen igjen...
etter noen år er jo Desmo på banen igjen og er å treffe på Den gamle kafe på Lena lørdager ved lunchtider om han da ikke har endret vaner etter at syklene kom under hans vinger igjen
Jeg begynner å bli urolig for Pollti. Det er sterk nedgang i omsetningen av hysesang, og jeg tenker det kan være på sin plass å få høre åssen det går med både bikkja, HG og kawa-beiben. Jeg har satt igang bred etterforskning via både PM herfra og sånt, så vi får håpe på en løsning.
Altfor tidlig å parkere Desmo...Desmo wrote: ↑13 Sep 2023 15:02 Det blir nok ikke en tur i dag. Jaja, jeg kjørte ned på Esso med Hana'n og gav ham en tiltrengt vask. Det var ikke det at Hana'n var skitten. Neida, han var full av insekter og hadde møkkete felger. Hva annet er det å vente, med hvite felger. Så får jeg se en annen dag, om det blir en tur. Det er for tidlig å parkere for året.