The world according to Desmo. "Hær går d i rykkj å romme drag!"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Blir aldri feil med gamle fly for meg Mekkis! Takk skal du ha.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Nå er jeg akkurat innenfor døra etter å ha kjørt Ducati en ettermiddagsrunde rundt bygda. Det var veldig stille med sykler i dag. Ellers er det en merkedag på en annen måte; Ferien begynte for noen timer siden. Så nå kan snøfresere, strømaskiner og ploger være det det vil for meg i 4 uker!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Det ble en runde med Ducati rundt bygda i dag også. Været var ikke strålende, men det var greit helt til jeg skulle ned igjen fra Lensbygda. Å du søte milde som det øste ned til jeg kom til Lena. Jeg ble en smule våt.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Svingte bygda rundt med Ducati i dag også. Jeg hadde nok planer om en litt lengre tur i dag. Men jeg var så uvel i magen i går kveld og tidlig på morran i dag så jeg tok ikke sjansen. Men jeg har gode muligheter nå som det er ferie.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Det ble en noe amputert runde rundt bygda med Ducatien i dag. Grunnen var ei nokså kraftig regnskur oppe i Skreien. Hadde været vært litt mer stabilt skulle jeg tatt meg noen lengre turer. Satser på at det skjer litt senere i ferien.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Ducatien befordret meg raskt og sikkert en runde rundt bygda i dag. Og det uten at jeg fikk en eneste regndråpe på meg. Det begynner å bli en liten stund siden sist det skjedde.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: The world according to Desmo.

Post by ArcticTiger »

Dæven så du Duccer for tida Desmo :D Det har gått litt i rykk og napp her, men det monna litt på kmtellern å dra til Nordkapp da. Runda 7500 tottalt på tellern på vei hjem, så nå er det straks tid for et ållje-skift. Må bare få tak i litt Motul 5100 i 15w-50 først :thumleft
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Å du veit det, AT, at når det er ferie og bra vær så må en passe på å ducce! Så helt i tråd med det tok jeg meg en tur rundt bygda med Ducatien i dag også. Men jeg må si det er skuffende lite sykler ute på veiene nå om dagen. Det er nok mange grunner til det.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo.

Post by pollti »

Ååå ? Så rart :shock: Selv er jeg sjokkskadet etter å ha flyttet på HG. Absolutt 2dre og siste gang spør dere meg. Det gode er at jeg bestod moped oppkjøring for noen dager siden . Sensor lukket øynene på steder hvor han forstod at alt håp var ute :shock: Tror jeg :redface
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: The world according to Desmo.

Post by mekkern »

Gratulerer x2 Pollti!

Har HG funnet seg til rette da? og har du fått deg et sted å gjemme pollti-tingene som ikke gikk i dragsuget?
brosmekokingen for fullt, eller er det kun sikringskost-og halvdød forran brøboksen?
Du kan eventuelt benytte Racinghysa for ekspedisjoner til serveringssteder nå da...

Tok sjøl en 20 mil med hysa og kaffetermos i dag i finværet. 8)
pollti
Posts: 748
Joined: 08 Nov 2015 15:55

Re: The world according to Desmo.

Post by pollti »

I går så var det stekt brosme rogn til middag. Ånkli godt som alltid :thumleft
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Det virker som om Pollti er på plass i det nye polltihovedkvarteret. Åssen det går med å lure unna diverse skatter fra HG får vi kanskje høre om senere. Og her på Toten ble det en ny tur rundt bygda med Ducatien. Det er litt gråvær om dagen, men så lenge det ikke kommer nedbør er i hvertfall jeg fornøyd.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
intruder
Posts: 4271
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: The world according to Desmo.

Post by intruder »

Kjørte en Totentur forleden....mye veier på kryss og tvers,men jeg kom da hematt tel slutt.. =D>

Men såg itte hæinn sjøl da...om han ikke var på GPS :thumleft :)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Neida, Intruder, den eneste elektroniske duppeditten som er med meg når jeg kjører sykkel er mobilen. Og den er så lite avansert at den har taster. Den er ny av året, men sånn "sveipetelefon" skal jeg unngå så lenge som mulig. En sjekk av Yr i går gjorde at jeg kansellerte turen til Valdresflye i dag. Det var meldt regn både på Fagernes og Beitostølen. Så det ble bare den evinnelige Totenrunden i dag. Med Ducati.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Re: The world according to Desmo.

Post by Desmo »

Tok ut Ducatien i ettermiddag. Da dro jeg 244 fra Lena utover Kolbu til Mjørlund. Den strekningen er med blandt de morsomme mcveiene her i distriktet. Fra Mjørlund kjørte jeg Rv4 til Reinsvoll. Derfra ble det resten av Totenrunden før jeg avsluttet med en vask av sykkelen. Den var ikke så ren som jeg syns den burde være.
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply