Hei!
Jeg har tenkt til å få meg en motard sykkel som mellomtung når jeg fyller 18.
Jeg vil helst ha en 4T.
De sykkelene jeg har tenkt på er: Suzuki Drz 400sm, Yamaha Wr450f SM, Ktm Exc 450.
Det jeg lurer på er om noen har noe forslag til Husqvarna eller Husaberg sykkler, eller noen andre 4T motard mellomtung sykler. Trenger masse forslag, helst spesifike forslag. Hvis sykkelen da har cross dekk og felger, hvor mye dette vil koste å bytte til SM dekk og felger.
Takk på forhånd!
Mvh Patrick
Mellomtung Motard når jeg fyller 18!
Re: Mellomtung Motard når jeg fyller 18!
Heisann!
Kjedelig at folk her inne er så dårlige til å svare på denne delen av forumet
Jeg ville helt klart kjøpt en Yamaha XT660X! Disse er akkurat 35KW ut av fabrikk, så du trenger ikke strupe dem for å de godkjent. Var en her inne som måtte strupe, men jeg har det skriftlig på mail fra Statens Vegvesen at du ikke trenger å strupe for å kjøre denne sykkelen som mellomtung Fordelen er også at du får en god og driftsikker sykkel, som ikke har oljeskiftintervall på 15 timer og alt det der. De går også helt greit, og er ganske behagelige å kjøre. Litt stivt sete, men sånn er det nå på motardsykler Kult at det er to potter på dem Gode ensylindrede motorer i dem
Storservice med ventiljustering hver 20 000km, så her kan du kjøre langt mellom slagene Olje er 1. gang i sesongen, eller hver 10 000km eller noe i den duren mener jeg det stod på den jeg så på i papirene fra Yamaha.
Slik ser de ut, og prisen varierer alt fra 40-100 000 avhengig av årsmodell og km. stand:
Kjedelig at folk her inne er så dårlige til å svare på denne delen av forumet
Jeg ville helt klart kjøpt en Yamaha XT660X! Disse er akkurat 35KW ut av fabrikk, så du trenger ikke strupe dem for å de godkjent. Var en her inne som måtte strupe, men jeg har det skriftlig på mail fra Statens Vegvesen at du ikke trenger å strupe for å kjøre denne sykkelen som mellomtung Fordelen er også at du får en god og driftsikker sykkel, som ikke har oljeskiftintervall på 15 timer og alt det der. De går også helt greit, og er ganske behagelige å kjøre. Litt stivt sete, men sånn er det nå på motardsykler Kult at det er to potter på dem Gode ensylindrede motorer i dem
Storservice med ventiljustering hver 20 000km, så her kan du kjøre langt mellom slagene Olje er 1. gang i sesongen, eller hver 10 000km eller noe i den duren mener jeg det stod på den jeg så på i papirene fra Yamaha.
Slik ser de ut, og prisen varierer alt fra 40-100 000 avhengig av årsmodell og km. stand:
Mvh Monstr - Suzuki TL1000S -