Hvor får jeg kjøpt ATV?

Prat om ATV og Cross
Post Reply
jesuschristmf123
Posts: 2
Joined: 23 Sep 2020 19:55

Hvor får jeg kjøpt ATV?

Post by jesuschristmf123 »

Hei, jeg ser etter en mopedregistrert ATV 50cc, men sliter med å finne en forhandler. Har googlet div. merker, som aeon cobra 50, SMC mistral 50, SMC barossa 50 osv. Har prøvd ulike søkeord som ATV 50cc, mopedregistrert ATV, quad 50 osv. Har også ringt utallige forhandlere, men alle jeg har prøvd har sluttet å selge dem.

Jeg lurer derfor på om noen har noen tips? Alt er egentlig av interesse.


Sent fra min IN2023 via Tapatalk
User avatar
Borg
Posts: 1676
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: Triumph Speed Triple RS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Hvor får jeg kjøpt ATV?

Post by Borg »

jesuschristmf123 wrote:Hei, jeg ser etter en mopedregistrert ATV 50cc, men sliter med å finne en forhandler. Har googlet div. merker, som aeon cobra 50, SMC mistral 50, SMC barossa 50 osv. Har prøvd ulike søkeord som ATV 50cc, mopedregistrert ATV, quad 50 osv. Har også ringt utallige forhandlere, men alle jeg har prøvd har sluttet å selge dem.

Jeg lurer derfor på om noen har noen tips? Alt er egentlig av interesse.


Sent fra min IN2023 via Tapatalk
Ville anta mange har sluttet pga holdbarhet vs. garanti?

Han her er fortsatt i sving
https://www.crossbutikken.no/
_______________
Triumph Speed Triple RS & Yamaha Ténéré 700
jesuschristmf123
Posts: 2
Joined: 23 Sep 2020 19:55

Re: RE: Re: Hvor får jeg kjøpt ATV?

Post by jesuschristmf123 »

Borg wrote:
jesuschristmf123 wrote:Hei, jeg ser etter en mopedregistrert ATV 50cc, men sliter med å finne en forhandler. Har googlet div. merker, som aeon cobra 50, SMC mistral 50, SMC barossa 50 osv. Har prøvd ulike søkeord som ATV 50cc, mopedregistrert ATV, quad 50 osv. Har også ringt utallige forhandlere, men alle jeg har prøvd har sluttet å selge dem.

Jeg lurer derfor på om noen har noen tips? Alt er egentlig av interesse.


Sent fra min IN2023 via Tapatalk
Ville anta mange har sluttet pga holdbarhet vs. garanti?

Han her er fortsatt i sving
https://www.crossbutikken.no/
Har allerede kontaktet han. Han tar kun inn brukte, fikser de opp og selger de igjen. Fikk han til å sette meg på en liste hvis han skulle få inn noen.

Takk for tips uansett :)

Sent fra min IN2023 via Tapatalk
Post Reply