Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

vel.. i dag igjen var jeg nede å terroriserte meg med mere blekk inn i armen.. er nok avhengig ja..
blei bakgrunn rundt en gammel jeg har...fått no flere sculls... denn skal da bygges sammen med hva jeg driver med på underarmen....

bildene er tatt med mobilkamera og ikke lett å ta bilder av seg selv.. skal legge ut bedre + resten jeg ikke har lagt ut enda...

prøvde å snu bildene føre jeg lastet dem opp.. men aner ikke hvorfor di blir lastet opp liggende...

Image

Image

Image

Image

dekker nå nesten hele overarmen... den ene sniker seg nesten ned i armhulen.. må innrømme at det svei litt mere der.. men ikke så ille som over pulsåren + den kulen oppe på håndleddet...

armhule-sniken:

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

vel... har fortsat en del plass igjen.. har lyst til å ha på magen + hånda.. men vet ikke hva enda. Har også planer om ryggen (har allerede en liten ting på ryggen) .. men skal ha ett gammelt maleri på ryggen, men enda ikke funnet noen som jeg syns er gode nok til å ta den slik jeg vil ha den + at den kommer til å bli dyr...
men her er bilde av plassen jeg fortsat har til overs...

Image
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by tshansen »

Hehe fortsatt har til overs ;-) Liker instillinga =D>

Bra de tattoo'ene der, hvem var det som inket deg ? Holder selv på å planlegge tattoo, men jo mere jeg tenker å fintegner jo mere kommer jeg på og vil ha! blir liksom aldri helt fornøyd hehe. Så nå er tattoo'en blitt så stor at det kommer til å koste noen riksdaler for å få med alt ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

di fleste mine er tatt i Glitter Tattoo studio i fredrikstad, men også vært innom Starlight i Drammen og Tattoica i sarpsborg.
har lyst til å gjøre ferdig armen nå og begynne på magen.. vet ikke hva jeg vil ha enda.. men blir på H siden og oppover ribbeiene... hørt dette skal være ett sårt sted så kvier meg litt for dette...

men drømmen er hele ryggtavlen... svæart kunstverk over hele ryggen.. vil ha Åsgårdsreisa:

Image

men i jakten på en jeg syns er dyktig nok til at jeg kan stole han/henne så må jeg jo ta blekk andre steder på kroppen så lenge...

har snakket med en i Gøteborg som skal være ganske dyktig, og folk skryter av han.. men så lenge han ikke klarer å vise meg noen bilder av sine kunstverk inket på folk så vil ikke jeg la dem ta på meg...
skal jeg stole på at dem gjør bra jobb må dem bevise at dem kan det først...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
TheKim
Posts: 23
Joined: 04 May 2009 12:35

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by TheKim »

Så dette bildet da jeg skjekket litt rundt:
Image

Ser ganske rått ut med "maleri" på hele ryggen..
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by FreddyYZF-R125Dude »

Kule tattiser du har RH ;)
Har tenkt til og få Dimebag på leggen når jeg er 18
Image
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

TheKim wrote:Så dette bildet da jeg skjekket litt rundt:
Image

Ser ganske rått ut med "maleri" på hele ryggen..
Leonardo DaVinci - Jesu død ikke sant??? men er vel bare noe du har funnet på nettet dette???
mange fete om man leter litt på nettet,...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by ErlingSG »

På request fra RH himself :P
Image
H. håndledd
Image
V. håndledd
Image
H. (bleik) overarm

Kommer forhåpentligvis bilde av en torshammer når jeg kommer hjem fra sjøen. (Eller om jeg skulle ligge i en by med en bedre tattovør mens jeg er på jobb.) :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

ser man der ja ;)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by ErlingSG »

Har hørt snakk om en tatovør i Bodø, dit jeg plutselig har blitt utkommandert imorgen, noen som vet noe om han? Kan hende jeg får noen timer å slå ihjel før jeg skal ombord i morgen :)
Har minst ett motiv steike klart..
FreddyYZF-R125Dude
Posts: 1102
Joined: 30 Mar 2009 13:18
MC: Yamaha TZR Rossi Replica Edition '08
Location: Melkeplassen... Rett ved Melkeveien :)

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by FreddyYZF-R125Dude »

RH racing wrote:di fleste mine er tatt i Glitter Tattoo studio i fredrikstad, men også vært innom Starlight i Drammen og Tattoica i sarpsborg.
har lyst til å gjøre ferdig armen nå og begynne på magen.. vet ikke hva jeg vil ha enda.. men blir på H siden og oppover ribbeiene... hørt dette skal være ett sårt sted så kvier meg litt for dette...

men drømmen er hele ryggtavlen... svæart kunstverk over hele ryggen.. vil ha Åsgårdsreisa:

Image

men i jakten på en jeg syns er dyktig nok til at jeg kan stole han/henne så må jeg jo ta blekk andre steder på kroppen så lenge...

har snakket med en i Gøteborg som skal være ganske dyktig, og folk skryter av han.. men så lenge han ikke klarer å vise meg noen bilder av sine kunstverk inket på folk så vil ikke jeg la dem ta på meg...
skal jeg stole på at dem gjør bra jobb må dem bevise at dem kan det først...
Ja, blir det noe svært ryggmaleri på deg? Hadde tenkt til og ta en slik på ryggen nå... ikke Bathory lenger
bandit wrote:Det virker som om Freddy er en ekte mc entusiast, og jeg er sikker på at han kommer til å oppgradere til mer kubikk så snart anledningen byr seg. 8)
My blogg: http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=11917
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

tror jeg begynner på ryggen etter nyttår... men koster en del med mc i vinter...så får se hva pengene rekker til. mc går først...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Irongirl
Posts: 13
Joined: 01 Aug 2010 13:41
MC: På leting....
Location: Sarpsborg

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by Irongirl »

Har to tattoveringer til dags dato... en bak på høyre skulder (som trengs å pusses opp før den blir vist fram, hehe) , og en på venstre overarm :)

Denne går hele veien rundt...
Image

Image
"Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you."
Jeremy Clarkson
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by RH racing »

:) jenta mi jo ....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Tosk
Posts: 860
Joined: 30 Mar 2007 00:24
MC: 2020 Ducati Multistrada 950 S
Location: Siggerud

Re: Got inked... (vis oss dine tattoeringer)

Post by Tosk »

Tar opp denne tråden igjen, da. Er jo alltid interessant!

Dette er min begynnelse på sleeve, har sånn ca. planer for underarmen, så får vi se hva som havner på overarmen. Blir nok lenge til, dog!

Image
Post Reply