Piercing i navlen?

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Desmo wrote: Det er jo blitt slik,at hvis en er ung,og vil skille seg ut. Da lar en være å pierce og tatovere seg. :roll:
Ja, ikke sant!?!
Det er grunnen til at jeg ikke har en eneste tatovering eller piercing i hvertfall..

Men nå er det jo mange som faktisk tatoverer seg og piercer seg av andre grunner enn "å være kul". Så no offense til dere. ..

Jeg synes det er sjelden jeg treffer andre jenter som er helt "rene"..
Det er både trist og fint!
Jo flere som pynter kroppen sin, jo mer spesiell blir jeg.

Så være så god, pierce navlen din du! :smt081
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

Det handler om å finne noe som er sitt eget, noe som betyr noe for en selv, og ikke gjøre som alle andre fordi det er kult.

Har lyst på flere tatoveringer, men de må være "mine" og ikke noen kopi av andres. En tatovering som ikke betyr noe for meg er verdiløs og uinteressant.

Skal ha flere, men det har ingen hast.
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

Hmm... Spurte egentli gutta her jeg! om deres mening. Å jeg vill ikke pierce meg fordi d er kult. d er nesten ingen av dem jeg kjenner som har piercing. 1 vennine har. that's it. Men jeg syns d er utrolig fint da!
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Post by LinnSurion »

Hvis du spurte bare gutta... Vel, vil det si at du piercer deg for guttas sin skyld, hvis noen gutter synes det er fint eller no sånt no?
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

*føler seg litt diskriminert*

Får jeg`kke lov til å være med på diskusjonen!? :cry:

Whatever.. :lol:

Jeg er sikker på at mange gutter liker søte små jente-mager med glitrende stener på, gjerne med et par tilhørende silikonpupper og helbleiket hår.. :)

Noen liker piercing i navlen, andre gjør det ikke.
Det burde uansett ikke ha noe å si for deg.
Hvis du har lyst til å pierce navlen så skal du gjøre det fordi DU vil og synes det er fint, ikke fordi andre synes det er fint. ;)
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Post by NeoN »

Shortybebeh wrote:


Jeg er sikker på at mange gutter liker søte små jente-mager med glitrende stener på, gjerne med et par tilhørende silikonpupper og helbleiket hår.. :)
Føler at du gir en ganske bra beskrivelse av dama mi her... hu hakke silikon da men... men, look a like.. anyway, dette synes jeg var en smule frekt :?
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

D var frekt :evil: helt enig asså! D er mange fine jenter med bleiket hår å percing som er fine. Mange som passer d. Å har planer om å ta piercing i dag eller i mårra eller noe!
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Det er jo det jeg sier!
Det ER mange gutter som synes de er sexy!

Men det vet jo alle! De fleste modeller er faktisk blonde, vakre, med store pupper og smykker på kroppen. ;)

Er ikke noe negativt med det!

poenget mitt er at smaken til gutter er like forskellig som smaken til jenter,

Noen liker blonde, andre liker brunetter, noen liker tykke, andre liker tynne, noen liker piercinger, andre liker ikke piercinger.

Når alt kommer til alt er det du, EM, som må følge din egen smak! :)
Ta piercing hvis DU synes det er fint!
Dømmer folk deg etter et smykke i navlen så er det deres problem.
Så lenge du kan stå for det du gjør og mener så klarer du deg bra, piercing eller ei.
User avatar
NeoN
Posts: 865
Joined: 10 May 2005 18:14
Location: Trondheim

Post by NeoN »

Shortybebeh wrote:Det er jo det jeg sier!
Det ER mange gutter som synes de er sexy!

Men det vet jo alle! De fleste modeller er faktisk blonde, vakre, med store pupper og smykker på kroppen. ;)

Er ikke noe negativt med det!

poenget mitt er at smaken til gutter er like forskellig som smaken til jenter,

Noen liker blonde, andre liker brunetter, noen liker tykke, andre liker tynne, noen liker piercinger, andre liker ikke piercinger.

Når alt kommer til alt er det du, EM, som må følge din egen smak! :)
Ta piercing hvis DU synes det er fint!
Dømmer folk deg etter et smykke i navlen så er det deres problem.
Så lenge du kan stå for det du gjør og mener så klarer du deg bra, piercing eller ei.
Liker det meste vi gutta skjønner du.. hehe :wink: tror det er svært få gutter som skal ha ei jente med akkurat den brunfargen på håret, å akkurat grønne øyne osv! oppførselen er minst like viktig :wink: men første inntrykket til en person du møter er alltid utseende!

og ja, hu dama mi ser ut som ei modell :D men det virka ut i fra teksten din at du mislikte dem, menmen, skjønner poenget ditt.
Før:
Honda NSR 1998, Svart og rød
Honda NSR 2002, Svart og grå
Husqvarna sm 125 2005, svart og blå
Cagiva Mito 125 2005, svart
Aprilia MX 125 2004, rød
Honda CRF 450 SM 2002, rød
Husqvarna sm 125 2007

nå: BMW 320 E46 M-tech<333
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

:D :D :D :D :D
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Hvorfor piercing skal være sexy har jeg aldri skjønt? :? Eneste mulighet jeg ser for meg er at vedkommende får større selvtillit av den, og av den grunn fremstår som mer sexy. Når det er sagt er det jo tusen andre måter å opparbeide selvtillit på om man er ung og usikker på seg selv.

En piercing er jo relativt uproblematisk om man angrer etterpå. Det er jo bare å ta den ut. Sånn sett er det verre med tatovering. Det er en grunn til at det er aldersgrense på tatoo's. En femtenårings dømmekraft er vel på høyde med en pose nøtter i verste fall.

Et velmenende råd: Blottede bleikfeite mager som henger utover bukselinningen blir aldri sexy uansett hvor mange smykker eller juveler man fester i navlen. Mitt råd er å drikke tran og gå turer i skogen i stedet. Det blir man mye mer sexy av. :wink:
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

Heldighvis er jeg ikke bleitfet! :lol: Jeg er ikke bleik i d hele. Mr brun. å jeg er ikke feit. siden jeg er en av dem tynneste klassen!
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

EM wrote:Heldighvis er jeg ikke bleitfet! :lol: Jeg er ikke bleik i d hele. Mr brun. å jeg er ikke feit. siden jeg er en av dem tynneste klassen!
Å være tynn er vel ikke noe spes å skryte av.. hvem vil se ribbeina dine a? :lol:
EM
Posts: 85
Joined: 20 Nov 2005 17:36
Location: Sandnes

Post by EM »

-ikke så overdrevent da! Hehe. Ekkelt å være for tynn å for feit. Må liksom være passe! En passe størelse! Nå må dere jo ikke dømme meg sånn for dere veit ikke åssen jeg ser ut!
Nå: Svart MH RX 50cc

X: Gul MH Furia
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Image

er ikke du han til høyre a?

men seriøst.. så har jeg sett på websida de da så har vel en formening om åssen du ser ut
Locked