Forslag til motiver?

Diskutèr tattoo, piercing eller andre former for kroppskunst.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

Må ta og gjøre alvor av å tatovere meg nå, men er fortsatt litt i villrede om hva jeg vil ha..
På den ene skulderen skal jeg ha en kompassrose jeg har tegnet selv, tror det er det det heter.. Over nord skal det stå 62,1° og over øst skal det stå 5,7°. (Må finne ut nøyaktige lengde og breddegrader først..)
Og så vil jeg ha et vikingmotiv, eller noe norrønt noe. Ikke noe altfor vulgært siden jeg allerede er skinhead og helst ikke vil bli koblet med vigrid :lol:
Fikk også en idè fra Gixxerman her på forumet, selv om det tydeligvis ikke er hans påfunn, om å ha et motorsykkelkjede rundt armen.
Vil ikke ha tribaler eller kinesiske/japanske tegn :)

-Erling
Pollti

Re: Forslag til motiver?

Post by Pollti »

Hva med å tatovere et rosa bits sett da Erling ? DET ville du kledd. ;-)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

Endelig en som tenker med hodet ;)
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by Den Røde Fare »

Pollti wrote:Hva med å tatovere et rosa bits sett da Erling ? DET ville du kledd. ;-)
Og her har jeg atter en gang gått glipp av noe!!?
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Forslag til motiver?

Post by FV »

ErlingSG wrote:Må ta og gjøre alvor av å tatovere meg nå, men er fortsatt litt i villrede om hva jeg vil ha..
Akkuratt det er grunn nok til å vente, mener nå jeg iallefall.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

Den Røde Fare wrote:
Pollti wrote:Hva med å tatovere et rosa bits sett da Erling ? DET ville du kledd. ;-)
Og her har jeg atter en gang gått glipp av noe!!?
Det er relatert til sitatet i signaturen min ;) Go figure :lol:
FV wrote:
ErlingSG wrote:Må ta og gjøre alvor av å tatovere meg nå, men er fortsatt litt i villrede om hva jeg vil ha..
Akkuratt det er grunn nok til å vente, mener nå jeg iallefall.
Det er derfor jeg ikke har gjort det enda. Har så mange motiver jeg vil ha, men gidder ikke ta noe tribals eller noe sånt (Ikke for å håne de som liker sånt), men jeg vil ha noe som betyr noe for meg ;)
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Forslag til motiver?

Post by FV »

Ja, det forstår jeg godt, men du vet vel selv best hva som betyr noe for deg ;)
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

FV wrote:Ja, det forstår jeg godt, men du vet vel selv best hva som betyr noe for deg ;)
Sant det, derfor var det litt meningsløst å lage denne tråden, men :lol:
Det jeg har komt frem til så langt er piggtråd eller motorsykkelkjede rundt armen, terninger som til sammen gir tallet 13 (Mitt lykketall) på utsiden av underarmen, et etternavn på hver innside av underarmene, en gammeldags kompassrose med koordinatene til Norge ved siden av i en gammel font på skuldra, Live To Ride - Ride To Live (Gammeldags og brukt, men stiiil!) ettellerannet sted og en rosa bits ( :lol: ).

Er så mye mye mer jeg har lyst på. :( So much ink and so little skin/money.
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

Åhå også vil jeg ha DEFINE ME på knokene en dag! Er det noen som har sett det før?
Image
Gixxerman

Re: Forslag til motiver?

Post by Gixxerman »

Det ville jeg ikke valgt, for det er jo ikke noe mellomrom, så man må lese det noen ganger før man skjønner at det ikke er noe rart på latinsk eller no sånt :)
Den Røde Fare
Posts: 968
Joined: 23 Mar 2006 20:45
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by Den Røde Fare »

Define me? Høres ut som du vil behandles med Define shampo og balsam som det reklameres heftig for på TV :D

Gods Gift er bedre \:D/
-86 ugjenkjennelig Sportster
-07 grell XL883R
User avatar
EvenDeven
Posts: 3180
Joined: 23 Jan 2007 15:03

Re: Forslag til motiver?

Post by EvenDeven »

Gods Gift .. Er det ikke det Alex Pico fra West Coast Customs har på knoklene?
Før - Honda NSR 2003
Nå - GasGas 125 SM
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Forslag til motiver?

Post by Ulvinnen »

ErlingSG wrote:Åhå også vil jeg ha DEFINE ME på knokene en dag! Er det noen som har sett det før?
Image
Er den tatoveringen ekte? Den ser så veldig Photoshoppa ut. F.eks M-en går jo ut i mellomrommet mellom fingrene og så vidt inn på fingeren ved siden av...
ErlingSG
Posts: 2424
Joined: 27 Aug 2006 09:48
Location: Bergen

Re: Forslag til motiver?

Post by ErlingSG »

Gixxerman wrote:Det ville jeg ikke valgt, for det er jo ikke noe mellomrom, så man må lese det noen ganger før man skjønner at det ikke er noe rart på latinsk eller no sånt :)
Sant det.. Det viktigste er jo at jeg vet hva som står der, men tror ikke jeg er devoted nok til å tatovere meg på ytterst på hendene på et par år ennå :lol:
Den Røde Fare wrote:Define me? Høres ut som du vil behandles med Define shampo og balsam som det reklameres heftig for på TV :D

Gods Gift er bedre \:D/
Det er den Alex Pico har, ja. Som DevenEven peker ut under deg..
Men define me betyr jo "Definer meg" og har ingenting med hårprodukter å gjøre :lol: (Får ikke plass til Dobbeldusj uansett :lol: )
Gidder ikke å direkte kopiere andre sine tatoveringer.. Da hadde jeg tatt en Kristoffer Schau og tatovert GUILTY over ryggen :D Den er utrolig tøff!
Ulvinnen wrote:
ErlingSG wrote:Åhå også vil jeg ha DEFINE ME på knokene en dag! Er det noen som har sett det før?
*BILDE*]

Er den tatoveringen ekte? Den ser så veldig Photoshoppa ut. F.eks M-en går jo ut i mellomrommet mellom fingrene og så vidt inn på fingeren ved siden av...
Neida Tante, den er veldig falsk! ;) Brukte http://www.knuckletattoes.com som har en knoketatoveringsgenerator ( :lol: ) som du kan skrive inn ting i.. F.eks.:
Image
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Forslag til motiver?

Post by Ulvinnen »

ErlingSG wrote: Image
DEN tatoveringen syns jeg du skal gå for! :smt023
Post Reply