Long way down

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Long way down

Post by Cartman »

Noen som har fulgt / sett serien "Long way down"?
Må si jeg virkelig har komt i stemning igjen til neste sommer. Minnet masse om vår europa-tur dette. Anbefalest på det sterkeste (dvs både europa rundt og serien)

http://www.longwaydown.com/
-- Honda VFR (04) --
Scotty
Posts: 1199
Joined: 15 Jul 2007 03:38

Re: Long way down

Post by Scotty »

Serien begynte på National Geograpics for noen uker siden, vet ikke om det fortsetter enda eller er ferdig, men ble diskutert smått om det på forumet i hvert fall. Gikk selv til innkjøp av både Long way down og Long way round etter at jeg fikk høre om det for første gang på forumet her. Fantastiske serier begge.. mange mange timer med fornøyelse!
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: Long way down

Post by Jeanette »

Selv har jeg kun sett LWR foreløpig, men jeg skal få bestilt meg LWD også. Har uansett lest begge bøkene og de kan virkelig anbefales!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Long way down

Post by tshansen »

Dette følger jeg også med på! har klart å gå glipp av ett par episoder, men må vel skaffe meg alle komplett. Absolutt verdt å se :)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Onsløv
Posts: 1100
Joined: 21 Aug 2006 13:19
MC: None
Location: Bærgen

Re: Long way down

Post by Onsløv »

Kjøpte LWR og LWD for en tid tilbake på play.com.
Ikke fått sett de ennå... :(
Men høstmørket kommer snart og vinteren er nær, så de blir nok puttet i DVD-spilleren snart.
Mvh
Kristian
----------
Nå: '10 BMW F800ST
Før:
'01 Ka? Hva sa de? GPZ
'01 Yamaha XJ900 Diversion
'00 Honda NT 650 Deauville
PettR
Posts: 3
Joined: 04 Jan 2009 17:02
MC: yamaha tzr

Re: Long way down

Post by PettR »

Long Way Round, Long Way Down, Race To Dakar, og Ireland to Sydney by any means er utrolig fine serier!
Har sett alt av alt :p
I Ireland to Sydney er det bare Charley Boorman som er med og der bruker han litt over 100 forskjellige kjøretøy for å komme seg fra Irland til Sydney, blant annet en del forskjellige motorsykler.
Race to Dakar er det også bare Charley Boorman som er med i, og det handler om at han blir med i Rally Dakar ;)
Anbefaler alle, men om dere bare liker motorsykler og ikke er så interresert i f.eks små vietnamesiske fiskebåter med v8, så kan dere nøye dere med de 3 andre :)
Post Reply