Hvilken GoPro har du?

Har du noen artige filmklipp eller bilder, link til det her. Photoshoptråder er også velkommen her.
Post Reply
User avatar
Angelita
Posts: 128
Joined: 01 Jul 2011 12:51
MC: Yamaha Virago 1000

Hvilken GoPro har du?

Post by Angelita »

Ja, jeg har registret at mange her inne har GoPro for å ta bilder/filme diverse ting på mc og mc-tur.
Jeg vil ha noe slikt til jul, jeg. 8)
Hvilket har DU? Og hvor fornøyd er du?
Everything happens for a reason.
User avatar
stiandre
Posts: 438
Joined: 17 Jun 2011 21:16
MC: Kawasaki ER-6F - 2011
Location: Oslo
Contact:

Re: Hvilken GoPro har du?

Post by stiandre »

Hakke GoPro jeg da men...de fleste er jo fornøyd og ville jeg valgt den versjonen som heter Motorsport..

Selv har jeg Drift HD 170 Stealth.... stort sett samme greia..kjempefornøyd etter å ha hatt den i 10 timer...
Velkommen til Kawa verden, en verden av mye vibrasjon og masse morro... ;-)
Min Blogg på MC-Forumet.no ---> http://mc-forumet.no/viewtopic.php?f=23&t=14404
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Hvilken GoPro har du?

Post by supermons »

Jeg har GoPro HD Motorsportpakken. Har ikke rukket å teste så kjempemye enda, men fornøyd med det. Filmer i flere forskjellige moduser, inkludert 60fps som gjør at du kan vise det i "sakte film". Har ikke testet det enda, men kan få til mye morro med det :) Fordelen med motorsportpakken er festene som følger med. De kan du selvsagt kjøpe utenom også, men det er en grei pakke å begynne med. Følger med en del limfester, som du kan lime på hjelm og sykkel, også klikke kamera på når du skal bruke dem. Eller sugekoppfestet som du kan feste på alle flater, også på bil, hjelm eller snowboard og lignende. Har også en modus der du tar et bilde hvert andre eller femte sekund, som du kan få kule timelapse-videoer av. Var en som la ut video av det her på forumet som var ganske kul.

Sugekoppen:
Image

Stillbilde fra video på Rudskogen,
Image

Skal se om jeg får ut videoen også. Sjekk bloggen til moto, han la ut video han har filmet med sin GoPro.
Kenny
Posts: 191
Joined: 26 Jan 2007 14:43
Location: Alta

Re: Hvilken GoPro har du?

Post by Kenny »

Har 3 stk for salg, Full-hd motorsportpakken for 2100kr inkl 16GB minnekort. Nytt i eske

Har bare testet mitt eget i ca 4 timer, ikke i vann enda men er storfornøyd sålangt :) Eneste ulempen er at når man fører over til datamaskinen er det høykomprimert og må konverteres etter at du er ferdig, med mindre du har meget rask data som klarer å spille rett av uten hakking. Såvidt jeg vet har alle action-kameraene dette formatet?

Send PM om noen er interessert.
Nå- 2006 Suzuki gsxr 600
X- 2008 Suzuki gsxr 1000
X- 2000 Kawasaki zx6r
Post Reply